Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harold16
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 17-05 15:46
Mijn vraag:
Ik vroeg mij af als deze iPad in 2020 gejailbreaked kan worden want mij lukt het niet.
Ik maak geen gebruik van de iPad dus vroeg ik mij af als dit kon :)

Specs:
iPad Mini 2 (Wifi)
IOS versie: 12.4.7
Modelnummer: A1489
Serienummer: F9FS3C2HFCM5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb verschillende soorten manieren geprobeerd (checkra1n), (Unc0ver) zonder resultaat.
Ik heb ook geprobeerd om te downgraden maar dat lukt ook niet.

Hulp gevraagd :?

[Voor 11% gewijzigd door Harold16 op 26-05-2020 09:44]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Harold16 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:33:
Mijn vraag:
Ik vroeg mij af als deze iPad in 2020 gejailbreaked kan worden want mij lukt het niet.
Ik maak geen gebruik van de iPad dus vroeg ik mij af als dit kon :)

Specs:
iPad Mini 2 (Wifi)
IOS versie: 12.4.7
Modelnummer: A1489
Serienummer: F9FS3C2HFCM5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb verschillende soorten manieren geprobeerd (checkra1n), (Unc0ver) zonder resultaat.
Ik heb ook geprobeerd om te downgraden maar dat lukt ook niet.

Hulp gevraagd :?
[iOS] Jailbreaken - Deel 8

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True