Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

zomerse prijzen parade dag 1&2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:23
plan: Zomerse Prijzen Parade - Dag 1 & 2

@Tweakers Partners

De titel doet mij denken dat er elke dag een prijs valt te winnen. Immers, er wordt een onderscheid gemaakt tussen dag 1 en dag 2. Er valt 'slechts' èèn prijs te winnen. Ik ben een ondankbaar kreng I know... :P
Puntje is puur tekstueel. Om het even in het belachelijke door te trekken - 'zo' kan je 40 parade dagen organiseren en 'slechts' 2 cadeaus weggeven.

Op elke 1 paradedag 1 cadeau?

Groeten van Kuus.

Ps: Meerdere cadeautjes per 1 dag zal ik gedogen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-06 13:51
Also, prijzenparade is 1 woord, zonder spaties.

Ook zin in een outdoor geek-fest? eth0.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Kuusje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:36:

@Tweakers Partners

De titel doet mij denken dat er elke dag een prijs valt te winnen. Immers, er wordt een onderscheid gemaakt tussen dag 1 en dag 2. Er valt 'slechts' èèn prijs te winnen. Ik ben een ondankbaar kreng I know... :P
Puntje is puur tekstueel. Om het even in het belachelijke door te trekken - 'zo' kan je 40 parade dagen organiseren en 'slechts' 2 cadeaus weggeven.

Op elke 1 paradedag 1 cadeau?

Groeten van Kuus.

Ps: Meerdere cadeautjes per 1 dag zal ik gedogen ;)
of van de 40 dagen soms een cadeau voor meerdere dagen laten gelden en soms 1 cadeau per dag.

Hoe had je het anders gewild dan? Tekstueel dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15-03 12:44
Kuusje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:36:

De titel doet mij denken dat er elke dag een prijs valt te winnen. Immers, er wordt een onderscheid gemaakt tussen dag 1 en dag 2.
De titel doet mij juist denken dat de Zomerse Prijzen parade langer dan twee dagen duurt en je daarbij op bepaalde momenten een prijs kan winnen. Ik zie echt niet hoe je op basis van deze titel er vanuit kan gaan dat je elke dag een prijs zou kunnen winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:23
Kheos schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:40:
[...]
Hoe had je het anders gewild dan? Tekstueel dan.
Dag 1: Cadeau x te winnen.
Dag 2: Cadeau y te winnen.
Dag 3: Cadeay z te winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Maar nu is het dus x voor dag 1 en 2?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True