Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

@ lijst clean up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18:19
L.S.,

Vanmiddag wilde @kuusje gebruiken in een topic maar per ongeluk selecteerde ik @kuus. Is het een idee om de @-dropdown alleen te vullen met nickname suggesties voor actieve users? Actief als in
Een account wordt als inactief beschouwd als een gebruiker twaalf maanden niet heeft ingelogd.
Of moet ik gewoon beter opletten? :P

Groeten Kuus(je)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:01

ikloon

Product Owner
Opletten is sowieso een goed idee. ;) Want ik denk niet dat we gezien onze overvolle backlog hier prio aan gaan geven.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kuusje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:06:
Vanmiddag wilde @kuusje gebruiken in een topic maar per ongeluk selecteerde ik @kuus.
Dat zou toch ook zijn gebeurd als kuus actief was? En al helemaal als kuus al wel had gereageerd in het topic en Kuusje nog niet :P
Of moet ik gewoon beter opletten? :P
O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusje
F_J_K schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:11:
[...]

Dat zou toch ook zijn gebeurd als kuus actief was? En al helemaal als kuus al wel had gereageerd in het topic en Kuusje nog niet :P

[...]

O-)
Nou nee (denk ik) want als Kuus niet in die lijst stond dan had ik die niet geselecteerd.

Snap het @ikloon. Ik hoopte dat het een heel klein iets was om te implementateren. In ieder geval beide bedankt voor de terugkoppeling oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Kuusje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Nou nee (denk ik) want als Kuus niet in die lijst stond dan had ik die niet geselecteerd.
Waarom zou 'kuus' niet in de lijst voorkomen als deze, zeg, vorige week nog actief was en je verzoek tot inactieve gebruikers niet te tonen al zijn toegepast? Je had dan nog steeds dezelfde fout gemaakt, want je zat te slapen. ;)

Sowieso staat het vreemd om jezelf te taggen in een post. Men gebruikt om in de derde persoon te spreken juist eerder de [me]-tag, of de korte versie /me.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusje
Hero of Time schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:58:
[...]
Waarom zou 'kuus' niet in de lijst voorkomen als deze, zeg, vorige week nog actief was en je verzoek tot inactieve gebruikers niet te tonen al zijn toegepast? Je had dan nog steeds dezelfde fout gemaakt, want je zat te slapen. ;)
Ja maar ik had het over inactief als in een jaar niet actief. Ik zeg niet dat ik die fout dan niet zou hebben gemaakt ;) Dus stel dat ik vanaf vandaag niet meer inlog en over een jaar doet iemand @kuu[...], dat je dan niet Kuusje zou zien in de drop down.
Sowieso staat het vreemd om jezelf te taggen in een post. Men gebruikt om in de derde persoon te spreken juist eerder de [me]-tag, of de korte versie /me.
Ik was het een keer met mezelf eens. Vind het al erg genoeg dat ik mijn eigen reacties geen +4 kan geven of mijn eigen forum posts kan duimen... en als ik mijn eigen profiel pagina bekijk/F5 dat mijn profile views niet increased is ook al zo pijnlijk voor me... moet ik mezelf dan ook niet meer taggen? -O-

;) :P
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True