i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik heb eerst 2 uur advertenties lopen maken en de specificaties op lopen te zoeken en daarna in Outlook in 20 seconden op allemaal activeren lopen klikken.
Dit leek (en is) mij sneller dan stuk voor stuk te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door dylan111111 op 25-05-2020 23:37 ]
Irritant maar niet verboden.
Formerly known as Ragdoll
Elk fatsoenlijke screenscraper kan dit geautomatiseerd doen. Enkele voorbeelden:spone schreef op maandag 25 mei 2020 @ 23:25:
Ik vraag mij af of er een API beschikbaar is om makkelijk ads te kunnen plaatsen e.d.? Ik zie namelijk met enige regelmaat complete hardware-inventarissen voorbij komen, en kan me niet voorstellen dat iemand binnen een minuut tientallen advertenties bij elkaar klikt.
Of is dit gewoon een gevalletje reverse engineering? We blijven wel tweakers natuurlijk ;-)
[Afbeelding]
* autohotkey
* selenium
Twee totaal verschillende tools, maar je kunt dit perfect automatiseren.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Irritant en steeds meer een tactiek blijkbaar van bepaalde handelaren om de V&A vol te spammen. Je krijgt zo natuurlijk meer zichtbaarheid dan ze langzaam beetje voor beetje activeren:InFamous schreef op maandag 25 mei 2020 @ 23:38:
Nee er is geen API en wat ook nog wel eens gedaan word is meerdere tabbladen tegelijk openen om zo een deel van de eerste pagina vol te krijgen.
Irritant maar niet verboden.
https://tweakers.net/aanbod/user/280051/
Ik begrijp niet zo goed wat Tweakers nou opschiet met al dit soort V&A figuren, als jullie er geen geld voor krijgen...maargoed.
Indirect nog steeds, bezoekers -> reclame -> inkomsten.majic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:34:
Ik begrijp niet zo goed wat Tweakers nou opschiet met al dit soort V&A figuren, als jullie er geen geld voor krijgen...maargoed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.