V&A API tbv advertentiebeheer?

Pagina: 1
Acties:
  • 866 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vraag mij af of er een API beschikbaar is om makkelijk ads te kunnen plaatsen e.d.? Ik zie namelijk met enige regelmaat complete hardware-inventarissen voorbij komen, en kan me niet voorstellen dat iemand binnen een minuut tientallen advertenties bij elkaar klikt.

Of is dit gewoon een gevalletje reverse engineering? We blijven wel tweakers natuurlijk ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwlnBxWE7GsEyUntAtAafaomwDM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8wZE1fNN7Jgyc48dpT1SeWzv.png?f=user_large

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Of ze allemaal deactiveren en weer tegelijk activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou kunnen, alleen lijkt me dat in dit geval onwaarschijnlijk omdat de betreffende user voor geen enkele andere geheugenmodule een review heeft ontvangen. Ik neem aan dat als je 20+ soorten geheugen een tijd erop hebt staan (tot het punt waarop het verloopt, 2 maanden geloof ik) je er toch minstens wel een paar verkoopt en er op z'n minst 1 review aan overhoudt ;-)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:10
@spone
Ik heb eerst 2 uur advertenties lopen maken en de specificaties op lopen te zoeken en daarna in Outlook in 20 seconden op allemaal activeren lopen klikken. :P
Dit leek (en is) mij sneller dan stuk voor stuk te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door dylan111111 op 25-05-2020 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:07

InFamous

excommunicado

Nee er is geen API en wat ook nog wel eens gedaan word is meerdere tabbladen tegelijk openen om zo een deel van de eerste pagina vol te krijgen.

Irritant maar niet verboden.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:49

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

spone schreef op maandag 25 mei 2020 @ 23:25:
Ik vraag mij af of er een API beschikbaar is om makkelijk ads te kunnen plaatsen e.d.? Ik zie namelijk met enige regelmaat complete hardware-inventarissen voorbij komen, en kan me niet voorstellen dat iemand binnen een minuut tientallen advertenties bij elkaar klikt.

Of is dit gewoon een gevalletje reverse engineering? We blijven wel tweakers natuurlijk ;-)

[Afbeelding]
Elk fatsoenlijke screenscraper kan dit geautomatiseerd doen. Enkele voorbeelden:

* autohotkey
* selenium

Twee totaal verschillende tools, maar je kunt dit perfect automatiseren. ;)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
InFamous schreef op maandag 25 mei 2020 @ 23:38:
Nee er is geen API en wat ook nog wel eens gedaan word is meerdere tabbladen tegelijk openen om zo een deel van de eerste pagina vol te krijgen.

Irritant maar niet verboden.
Irritant en steeds meer een tactiek blijkbaar van bepaalde handelaren om de V&A vol te spammen. Je krijgt zo natuurlijk meer zichtbaarheid dan ze langzaam beetje voor beetje activeren:

https://tweakers.net/aanbod/user/280051/

Ik begrijp niet zo goed wat Tweakers nou opschiet met al dit soort V&A figuren, als jullie er geen geld voor krijgen...maargoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

majic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:34:

Ik begrijp niet zo goed wat Tweakers nou opschiet met al dit soort V&A figuren, als jullie er geen geld voor krijgen...maargoed.
Indirect nog steeds, bezoekers -> reclame -> inkomsten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er is zoals @InFamous al aangaf geen API beschikbaar. De rest van dit topic lijkt een herhaling van een onlangs gesloten topic over aanwezigheid van handelaren binnen V&A te worden. Die discussie gaan we hier niet opnieuw voeren in een ongerelateerd topic. Dit topic kan dan ook wel dicht lijkt mij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.