Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vakantiedeals

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04:57

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
reviews: De beste vakantiegelddeals - Welke producten zijn sterk in prijs ged...

Sorry jongens maar dit is echt, serieus, de grootste faalpost die ik ooit gezien heb.....

Gewoon een query op de database één op één op de voorpagina geplempt met als resultaat een lange lijst van artikelen die er niet toe doen. Zoveel procent prijsdaling, klik je door, zie je 1 leverancier die het ding niet heeft. Zoveel procent prijsdalig, klik je door, zie je 1 leverancier maar dat is refurbished. De hele lijst is compleet zinloos.

Als je mensen echt wilt laten weten wat de leuke deals zijn kun je twee dingen doen;
- De pricewatch schoon houden
- De lijst controleren voordat je hem post

Nog sterker; als ik in mijn datasets een dergelijke afwijking zou hebben zou mijn eerste reactie niet zijn "Oeh! Mooie prijs! Die gaan we halen!" maar "Hmmmm, daar moet iets mis zijn......."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-06 13:21
artikelen die er niet toe doen. Zoveel procent prijsdaling, klik je door, zie je 1 leverancier die het ding niet heeft. Zoveel procent prijsdalig, klik je door, zie je 1 leverancier maar dat is refurbished. De hele lijst is compleet zinloos.
heb je daar zo een voorbeeld van? Ik heb verschillendde producten aangeklikt en bij geen van alle geeft die aan dat het een refurbished product is?

Sterker nog, bij de TV's zijn de prijzen sowieso van de niet refurbished producten?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04:57

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Puc van S. schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:57:
heb je daar zo een voorbeeld van? Ik heb verschillendde producten aangeklikt en bij geen van alle geeft die aan dat het een refurbished product is?

Sterker nog, bij de TV's zijn de prijzen sowieso van de niet refurbished producten?
Blijkbaar heeft men mijn opmerkingen ter harte genomen. De lijst wordt op dit moment opgeschoond. Iets wat eigenlijk had moeten gebeuren voordat de lijst gepost was in plaats van als reactie op commentaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 24-06 14:53

boenkeijer

Product owner
Croga schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:46:
reviews: De beste vakantiegelddeals - Welke producten zijn sterk in prijs ged...

Sorry jongens maar dit is echt, serieus, de grootste faalpost die ik ooit gezien heb.....

Gewoon een query op de database één op één op de voorpagina geplempt met als resultaat een lange lijst van artikelen die er niet toe doen. Zoveel procent prijsdaling, klik je door, zie je 1 leverancier die het ding niet heeft. Zoveel procent prijsdalig, klik je door, zie je 1 leverancier maar dat is refurbished. De hele lijst is compleet zinloos.

Als je mensen echt wilt laten weten wat de leuke deals zijn kun je twee dingen doen;
- De pricewatch schoon houden
- De lijst controleren voordat je hem post

Nog sterker; als ik in mijn datasets een dergelijke afwijking zou hebben zou mijn eerste reactie niet zijn "Oeh! Mooie prijs! Die gaan we halen!" maar "Hmmmm, daar moet iets mis zijn......."
Helaas zijn we hier ook afhankelijk van data die we aangeleverd krijgen, soms zitten daar foutjes in. Elke dag is een team bezig om de Pricewatch schoon te houden, we hebben ruim 600.000 producten en veel meer prijzen dus het kan zo zijn dat er hier en daar wat foutjes zitten. Om die fouten te corrigeren moeten we er zelf tegenaan lopen of deze worden gemeld door oplettende users en dan verwijderd.

Voor livegang heb ik de lijst doorgelopen om te kijken of de prijs juist en of het product op voorraad was. Hier heb ik blijkbaar ergens gemist dat er een refurbished tussen zat, zal ik volgende keer meenemen.

Wat betreft de voorraad: we importeren de feeds elk kwartier, dus het kan zijn dat het product in de tussentijd van voorraad is veranderd, als het om deals gaat kan dit extra hard gaan.

Dank voor je feedback, we nemen jullie reacties mee bij de evaluatie en zullen het verbeteren ;)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True