Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir_ivyk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 21:40
Een vriend van mij wil graag zijn GPU upgraden. Het is een Medion PC met een i7-3770 en 16GB ram. Het enige dat ik over het moederbord heb kunnen vinden is dat het een H77H2-EM is. Ik kan hier alleen ram en olspag upgrades voor vinden.

Mijn vraag is: Is het mogelijk om hier (bijvoorbeeld) een https://tweakers.net/pric...gtx-1660-super-oc-6g.html of https://tweakers.net/pric...ntom-gaming-d2-6g-oc.html in te stoppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:35
Dat ligt aan 2 dingen: of het moederbord wel of geen whitelist heeft voor videokaarten en welk merk en type voeding erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:16

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Het moet passen zolang het PCI-E is en de stroomvoorziening op orde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:35
Dat het gaat passen wil nog niet zeggen dat het gaat werken. Genoeg van die Medion dingen langs zien komen die niet werken met recente kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:16

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Uszka schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:01:
Dat het gaat passen wil nog niet zeggen dat het gaat werken. Genoeg van die Medion dingen langs zien komen die niet werken met recente kaarten.
Vreemd probleem. Zijn er geen bios mods(of iets anders) waarmee je die whitelist weghaalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F T
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-03 12:28

F T

Ik heb een Medion PC van vroeger (die niet meer in gebruik is) die ik heb geprobeerd up te graden met een videokaart toendertijd, maar het werkte niet. In Medion PC's zijn er vaak geen aansluitingen meer over op de voeding van een videokaart. Vroeger een videokaart gekocht waarbij geen losse aansluiting nodig was, maar de PC kon niet eens opstarten of tot de BIOS komen. Ik denk dat de whitelist heel minimaal is bij Medion. Het is dus beter om moederbord te vervangen of een hele nieuwe build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir_ivyk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 21:40
Bedankt voor de reacties. Ik zal dit aan hem doorgeven.
Pagina: 1