Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanuanul
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09-2022
Hoi allemaal!

Ik speel nu sinds een paar dagen ACNH en ik kan inmiddels ook naar andere eilanden vliegen. Vandaag Nintendo Switch Online aangeschaft en ik zou het leuk vinden om eilanden van anderen te kunnen bezoeken! Iemand die geïnteresseerd is om vrienden te worden en elkaars eilanden te bezoeken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lanuanul schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:19:
Hoi allemaal!

Ik speel nu sinds een paar dagen ACNH en ik kan inmiddels ook naar andere eilanden vliegen. Vandaag Nintendo Switch Online aangeschaft en ik zou het leuk vinden om eilanden van anderen te kunnen bezoeken! Iemand die geïnteresseerd is om vrienden te worden en elkaars eilanden te bezoeken? :)
Denk dat je het snelste hier [Switch] Animal Crossing: New Horizons vrienden maakt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanuanul
  • Registratie: April 2019
@Gunner Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro1967
  • Registratie: December 2020
Goedemiddag allemaal, ;) ik heb een vriend code geprobeerd en hoop dat deze positief beantwoord wordt, Xerox vrienden code heb ik gebruikt, de mijne mag ook gebruikt worden, bij deze SW 3198-0289-5112 hoop op meer vrienden op mijn eiland, ben best fanatiek, heb de Lite verkocht en de Oled aangeschaft omdat ik het ontzettend relaxed vindt, net weer begonnen en en dagelijks aanwezig, ik hoor graag van jullie en hoop een paar vrienden te kunnen toevoegen alvast bedankt mijn bloemen zijn Cosmea, Anemonen, en Viooltjes, weet niet of ik nu inbreek bij iemand anders zijn/haar draadje alvast sorry mocht dit zo zijn,weet ook niet hoeveel codes ik kan gebruiken!? Mss dat iemand dit kan beantwoorden, gr Spyro ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Spyro1967 op 14-10-2021 15:01 ]

Dit topic is gesloten.