| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 168,82 | € 168,82 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 161,05 | € 161,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 72,90 | € 72,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 728,48 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een PC bouwen die ik een beetje voor alles kan gebruiken. Graag wil ik lichte programmeerprogramma's kunnen gebruiken, en wil ik soepel kunnen navigeren in verschillende programma's zoals word en excel ook wanneer er meerdere tabbladen openstaan in de browser.
Ook zou af en toe een zwaardere game willen spelen, zoals COD en GTA V en dan zo soepel mogelijk voor deze PC klasse.
Voor de rest ga ik geen zware foto- of videobewerking software gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is rond de €700,-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht veel waarde aan een stille PC tijdens het uitvoeren van licht werk m.b.v. o.a. word en excel, tijdens gamen mag het vanzelfsprekend luider zijn.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er componenten in mijn lijst die ik kan vervangen en zo geld bespaar zonder te veel kwaliteit in te leveren?
Of zijn er componenten waar ik beter meer geld in kan steken zodat ik er veel meer kwaliteit uit kan halen?
Zou een upgrade voor de processor koeler nodig zijn of eventueel extra case koelers?
Ik zoek ook nog een 24'' monitor en wil graag voor minimaal 75Hz gaan. Het liefst ga ik voor een IPS paneel aangezien ik veel waarde hecht aan een nauwkeurige kleurweergave. Ik houd hierbij rekening met ongeveer €150,-. Deze Acer Nitro VG240Y spreekt mij erg aan, maar hij komt niet in alle reviews zo goed uit de test: https://tweakers.net/pric...r-nitro-vg240y-zwart.html. Ik vraag me af of er monitoren zijn met bovenstaande specificaties en een 1ms tot 4ms range die ik over het hoofd heb gezien?
Mijn laatste vraag is of het het waard is om te wachten op een prijsdaling omdat er deze zomer nieuwe hardware uitkomt?
[ Voor 1% gewijzigd door Nikkib70 op 25-05-2020 17:52 . Reden: Wilde een vraag op een andere manier beantwoorden ]