Mails naar mailinator.com komen niet aan. Gefilterd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dualband
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2020

dualband

Phantasy

Topicstarter
Hotmail/Microsoft heeft de toegang tot mijn account geblokkeerd wegens "verdachte activiteiten" (=ikzelf die vanaf mijn telefoon wou aanmelden).
Om terug toegang te krijgen werd er een recovery code gestuurd naar het alternatieve mailinator.com adres. Deze mail komt echter nooit aan. Eerst dacht ik dat het aan hotmail lag; wanneer ik vanuit hotmail zelf een mail stuur naar hetzelfde adres komt dit ook niet aan. Soms krijg ik een mail-not-deliverd mail terug met foutcode 553.

Maar als ik mijn eigen mailserver gebruik en een @hotmail.com adres als afzender gebruik, komt deze ook niet aan :S Op een paar uitzonderingen na kan ik alle andere domeinen, inclusief onbestaanden, gebruiken als afzender. Deze komen dus wel allemaal aan.
Filtert mailinator.com nu werkelijk mails (van o.a. hotmail)? Vreemd voor een wegwerp maildienst.
Weet iemand hier meer over?

Het wordt nog meer bizar als ik een gmail.com adres als afzender gebruik: bestaat dit adres, dan komt de mail toe, maar als ik een onbestaand (gmail.com) adres gebruik dan komt het niet toe.

Zoals ik al vreesde worden mails naar de mailinator support dienst niet beantwoord :'(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Edit: als Microsoft dit soort “wegwerp” mailaccount providers blocked, dan heb je inderdaad pech.

[ Voor 71% gewijzigd door Breezers op 25-05-2020 16:32 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dualband
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2020

dualband

Phantasy

Topicstarter
Breezers schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:28:
Edit: als Microsoft dit soort “wegwerp” mailaccount providers blocked, dan heb je inderdaad pech.
Dit weet ik dus niet. In ieder geval niet toen ik het (meer dan 10 jaar geleden) opgaf als alternatief adres, want dit heb ik ook moeten bevestigen met een code die ernaar verzonden werd.
Mails die niet met hotmail verzonden worden komen ook niet aan van zodra ze een hotmail.com adres als afzender hebben.