Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

V&A Filteren op verzendmethode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Vanish
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-06 19:41
Beste Tweakers,

Is het mogelijk een extra filter in de V&A te implementeren die kan filteren op 'Verzending'/'Alleen ophalen'? Of wellicht een kolom die laat zien welke verzendmethode gehanteerd wordt?

Helaas kun je nu niet filteren op bijv. "Verzending: Ja (nationaal)". Vooral bij grotere producten kan het van pas komen gezien mensen die regelmatig niet graag willen verzenden, maar sommige verkopers vinden dat geen probleem. Nu moet iedere advertentie individueel geopend worden om te zien of verzending van toepassing is.

Ik begrijp het volledig als ophalen de voorkeur geniet van de verkoper, maar daar heb ik vaak niks aan als ik daarvoor naar de andere kant van het land moet. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online

ikloon

Product Owner
Staat op de backlog. Ben wel nog even benieuwd of aan zo'n filter net zoveel behoefte bestaat als aan de recent toegevoegde filters voor staat van een product en de soort verkoper?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
ikloon schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:53:
Staat op de backlog. Ben wel nog even benieuwd of aan zo'n filter net zoveel behoefte bestaat als aan de recent toegevoegde filters voor staat van een product en de soort verkoper?
Op zich kan ik mij de wens voorstellen. Zat mijzelf af te vragen waarom ik het nooit heb gemist. En dat is eigenlijk omdat als ik snel iets nodig heb van V&A en niet wil wachten op verzenden, ik dan de kaart optie gebruik en kijk of het bij mij in de buurt te koop staat. Als dat zo is dan ga ik ervan uit dat ik het ook wel kan ophalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Vanish
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-06 19:41
ciris schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:00:
[...]

Op zich kan ik mij de wens voorstellen. Zat mijzelf af te vragen waarom ik het nooit heb gemist. En dat is eigenlijk omdat als ik snel iets nodig heb van V&A en niet wil wachten op verzenden, ik dan de kaart optie gebruik en kijk of het bij mij in de buurt te koop staat. Als dat zo is dan ga ik ervan uit dat ik het ook wel kan ophalen.
Slim. Dit is ook te doen d.m.v. "Locatie en Afstand" in te geven als filter. De vraag die ik stel is nét andersom: als ik iets zoek wat juist niet in de buurt is, maar mensen willen het niet verzenden. Die worden er dan uit gefilterd.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True