Beste experts,
Mijn zwager wil een nieuwe mainstream game pc. hier heeft hij lang voor gespaard en ik ga hem bouwen omdat ik dit vaker heb gedaan. nu heb ik al een lange tijd geen onderdelen meer vergeleken. dat heb ik nu gedaan en kwam tot dit systeem. maar grote kans dat ik wat over het hoofd heb gezien wat qua prijs / kwaliteit misschien beter kan. dus graag jullie advies/tips/ideeën over het volgende systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen internetten en youtuben.
games zoals WOW, Fortnite, Battlefield en Gta 5 speelt hij en 6 in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag maximaal rond de 1400€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
2 keer Crucial MX500 2,5" 1TB uit oude systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat hierboven samengesteld is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luidruchtig systeem en heel krachtig. de mogelijkheid om de cpu wat over te klokken zou mooi zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik jullie mening over dit samen gestelde systeem en wie weet valt er nog veel aan te verbeteren voor een maximum prijs van 1400€. mocht een nog iets duurder systeem rond 1450/1500 een wereld van verschil maken qua graphics/prestaties dan horen we dat graag. maar het liefst een systeem van rond de 1350€ die minimaal 5 jaar mee kan en evt makkelijk te upgraden is. al is zover vooruit een beetje koffiedik kijken.
bij deze, horen we graag van jullie
Mijn zwager wil een nieuwe mainstream game pc. hier heeft hij lang voor gespaard en ik ga hem bouwen omdat ik dit vaker heb gedaan. nu heb ik al een lange tijd geen onderdelen meer vergeleken. dat heb ik nu gedaan en kwam tot dit systeem. maar grote kans dat ik wat over het hoofd heb gezien wat qua prijs / kwaliteit misschien beter kan. dus graag jullie advies/tips/ideeën over het volgende systeem.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 445,- | € 445,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 119,90 | € 119,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.317,67 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen internetten en youtuben.
games zoals WOW, Fortnite, Battlefield en Gta 5 speelt hij en 6 in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag maximaal rond de 1400€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
2 keer Crucial MX500 2,5" 1TB uit oude systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat hierboven samengesteld is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luidruchtig systeem en heel krachtig. de mogelijkheid om de cpu wat over te klokken zou mooi zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik jullie mening over dit samen gestelde systeem en wie weet valt er nog veel aan te verbeteren voor een maximum prijs van 1400€. mocht een nog iets duurder systeem rond 1450/1500 een wereld van verschil maken qua graphics/prestaties dan horen we dat graag. maar het liefst een systeem van rond de 1350€ die minimaal 5 jaar mee kan en evt makkelijk te upgraden is. al is zover vooruit een beetje koffiedik kijken.
bij deze, horen we graag van jullie