Beste mensen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik ben opzoek naar een AC of alternatief voor mijn wensen en die van mijn ouders. Nu de zomerse periode er langzaamaan komt zoek ik verkoeling in mijn woon- en slaapkamer. Beide kamer zijn +/- 4m breed en 8 cm lang.
- Zaken om te weten is dat ik bijv. allergie heb (huisstofmijt) en dat iets met filter wel fijn is.
- Daarnaast zoek ik ook niet iets waarbij je met een buis of slang in de woonkamer zit, dat is geen optie.
- Ik vind het niet erg als ik iets moet vullen met water.
Budhet is +/- € 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zou het fijn vinden als mijn omgeving koel is, maar het zou ook mooi zijn dat het ook wat kan doen aan de luchtvochtigheid en lucht dus niet te droog is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zaken als Dyson gevonden etc, maar ik vind het eerst belangrijker om te weten wat ik nu exact nodig hebt met mijn wensen en behoefes.
Eisen
- Geen buizen/slangen die ik moet koppelen.
- Verkoeling AC of alternatief
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
(en moderator niet mijn topic sluiten, ik doe mijn best dit duidelijk te maken, autist hier).
.Ik ben opzoek naar een AC of alternatief voor mijn wensen en die van mijn ouders. Nu de zomerse periode er langzaamaan komt zoek ik verkoeling in mijn woon- en slaapkamer. Beide kamer zijn +/- 4m breed en 8 cm lang.
- Zaken om te weten is dat ik bijv. allergie heb (huisstofmijt) en dat iets met filter wel fijn is.
- Daarnaast zoek ik ook niet iets waarbij je met een buis of slang in de woonkamer zit, dat is geen optie.
- Ik vind het niet erg als ik iets moet vullen met water.
Budhet is +/- € 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zou het fijn vinden als mijn omgeving koel is, maar het zou ook mooi zijn dat het ook wat kan doen aan de luchtvochtigheid en lucht dus niet te droog is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zaken als Dyson gevonden etc, maar ik vind het eerst belangrijker om te weten wat ik nu exact nodig hebt met mijn wensen en behoefes.
Eisen
- Geen buizen/slangen die ik moet koppelen.
- Verkoeling AC of alternatief