Ik begin eigenlijk een beetje flauw te worden van windows en me ouwe PC...Als ik windows opstart, zonder muis in de compoort, zegt ie: Geen muis aangetroffen, blablabla. Goed. Comp uit, muis erin (anders werkt het toch niet). Goed, geen foutmelding, maar ook geen beweging!!! Zit balletje er wel in? Ja hoor 
Goed, nu: Ik pak mijn echte mouseware 8 erbij, installeert normaal. Als ik nu kijk bij apparaten: Logiteh Piot+ mouse op Com2..
Ik doe voor de gein eens: Detecteer apparaten. GEVONDEN! en beweegt, maar volgens mouseware is en blijft hij op Com2...
Windows op nieuw opstarten: Geen muis.
Iedere keer als ik nu de comp op wil starten, moet ik "muis" in configscherm openen en detecteer apparaten doen wil ik me muis kunnen bewegen.. Iemand oplossing? Kon geen oplossing vinden in de search
Ik boos windows
Goed, nu: Ik pak mijn echte mouseware 8 erbij, installeert normaal. Als ik nu kijk bij apparaten: Logiteh Piot+ mouse op Com2..
Ik doe voor de gein eens: Detecteer apparaten. GEVONDEN! en beweegt, maar volgens mouseware is en blijft hij op Com2...
Windows op nieuw opstarten: Geen muis.
Iedere keer als ik nu de comp op wil starten, moet ik "muis" in configscherm openen en detecteer apparaten doen wil ik me muis kunnen bewegen.. Iemand oplossing? Kon geen oplossing vinden in de search
Ik boos windows
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0