Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat is er veranderd bij PostNL?

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Regato76
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-02 14:05
Sinds jaren bestel ik "dingen" op Aliexpress, gaat altijd goed. Tot de laatste tijd dan......

"Vroeger" kreeg ik heel vaak een melding in de postNL app dat er een pakketje onderweg was, dat werkte ook gewoon bij Ali pakjes. Status was gewoon te zien en sprong NA bezorging netjes op "bezorgt".
Als ik niet thuis was lag het vaak bij de buren.
Soms zat er bij de briefpost een kaartje dat het pakketje op een ophaalpunt lag en dan haalde ik het daar op......ook geen probleem.

Echter is het nu in korte tijd al twee maal mis gegaan. Ik krijg via de postNL app eigenlijk geen meldingen meer, maar desondanks veranderd de statusmelding op Ali in "bezorgt".
Als ik e.e.a. ga traceren vind ik via wat omwegen ook bij postNL de "bezorgt" status terug......maar heb dus niets ontvangen!

Uit de bezorgtijden kan ik afleiden dat het ook niet waarschijnlijk is dat ik de bezorger gemist heb, die komt altijd smiddags rond een vaste tijd en bovendien was ik gewoon thuis......

Is er iets veranderd in de werkwijze van PostNL?

Het is waarschijnlijk een heilloze weg om aan te kloppen bij Ali of PostNL; ze zullen beide aangeven dat het bezorgt is...... 8)7.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Ik mis hier toch echt discussiewaarde in. Dit is iets dat je, in eerste instantie, met de verkoper en/of PostNL moet/kan oplossen.

Voor vragen en discussie over bezorgingen uit China hebben we China-shopping levertijdentopic al.
Hier gaat dus ook een slotje op.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True