Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 18:07
snmght schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:30:
[...]

Wat bedoel je?

Als in Dungeons elementen naar de reguliere Minecraft? De Evoker is overigens wel al recent toegevoegd!
Evokers zijn in 2016 al toegevoegd aan de java editie van Minecraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:54

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Ben ik even blij dat ik afgelopen weken niet al mijn emeralds heb uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Marcade schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:44:
Ben ik even blij dat ik afgelopen weken niet al mijn emeralds heb uitgegeven.
Hoe dat zo? Ik ben nu meer kwijt om te 'gamblen' en ben verder nog geen goede gear tegen gekomen bij de merchants. Heb nu 1 item geupgraded maar ik merk geen verschil of meerwaarde. Heb nu echt geen idee wat ik met mijn emeralds aan moet.

Ik heb trouwens sterk het gevoel dat de game wat pittiger geworden is, vooral bij de leapers in de jungle merk ik het. Ga toch wel vaker dood nu.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Voor mensen die onderweg ook Minecraft Dungeons willen spelen, het kan straks ook met touch-controls!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
snmght schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 23:00:
[...]

Hoe dat zo? Ik ben nu meer kwijt om te 'gamblen' en ben verder nog geen goede gear tegen gekomen bij de merchants. Heb nu 1 item geupgraded maar ik merk geen verschil of meerwaarde. Heb nu echt geen idee wat ik met mijn emeralds aan moet.
Inderdaad. geef mij maar de oude blacksmith. Kon je lekker snel en cheap veel gear kopen in de hoop van wat leuks. Nu is het veel duurder en minder tof.
Upgraden lijkt ook inderdaad weinig toe te voegen, krijg je gewoon nieuwe random modifiers volgens mij

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ik heb vandaag MC dungeons aangeschaft voor de switch vooral voor de coop met kids.

Ik las local coop dus dacht leuk. Op de switch heeft elk kind een account dus we doen de tutorial met elk kind, maken een character etc.

Nu de coop mode. 2e speler connect maar moet dan een nieuw character aanmaken in de account van de ander?? Dat is echt waardeloos. Iemand een betere optie voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Minecraft gaat de beloofde crossplay update krijgen. Nieuwe DLC komt er aan, Howling Peaks. Daarnaast komen er nieuwe moeilijkheidsgraden en uiteraard ook nieuwe gear en items. Rond december beschikbaar, maar nog geen vaste datum.

Meer info: https://www.windowscentra...ungeons-dlc-howling-peaks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlFNhSS6w8UFTyDQThOWJHl1qCo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1L1MuWxQEmK4OFGdlaliVTBq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8t1xVxafb2z8mfOqufzyMVzAzpc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fSiq0uu71nSAvxXkuFxTrQ0Q.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKbt-MgP4jn_RFZlClC1Y8EThrw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Wdmu1r0zwB1cyc7hXg1RDGuW.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 05-10-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Crysania schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:20:
Ik heb vandaag MC dungeons aangeschaft voor de switch vooral voor de coop met kids.

Ik las local coop dus dacht leuk. Op de switch heeft elk kind een account dus we doen de tutorial met elk kind, maken een character etc.

Nu de coop mode. 2e speler connect maar moet dan een nieuw character aanmaken in de account van de ander?? Dat is echt waardeloos. Iemand een betere optie voor?
Nee, helaas, dat is zoals het werkt. Ik vond het ook idioot 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Wanneer je een item laat upgraden bij de blacksmith, kan het item dan ook een derde enchantment slot krijgen als het level hoog genoeg is? En als je het item al lang hebt, dus vanaf laag lvl, krijgt het dan ook de powerfull enchantment door het upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Ik doe denk ik iets verkeerd - want ik zie die blacksmith helemaal niet. Heb al enkele keren opgezocht hoe die te vinden, maar noch in Redstone Mines noch in Soggy Swamp vind ik die. Help! :/
Edit: heb het spel trouwens al volledig uitgespeeld voor de rest.

[ Voor 14% gewijzigd door shyheim op 22-10-2020 16:11 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

https://www.minecraft.net...ason-pass-coming-dungeons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik vind het wel een leuke update, die nieuwe elemental artifact is heel erg sterk. Ik reken er eigenlijk op dat ze die nog wel gaan nerfen want de damage is best wel unmatched. Ik ben overigens opnieuw begonnen, is wel leuk om weer voortdurend upgrades te scoren in plaats van te grinden tot je een keer iets vindt dat marginaal beter is. :)

Volgens mij zijn er met de multi-roll enchantment ook wel gave combinaties te bouwen nu, kan me wel een paar dingen voorstellen. Wat voor builds spelen jullie?

Ik zou graag die Satchel of Elements combineren met zo een tovenaarsarmor die van zichzelf cooldown reduction (CDR) heeft en daar dan 2 keer CDR bij zetten en Health Synergy.

Ik merk trouwens dat die Satchel en ook het boekje waarmee je die windhoos maakt gespammed kunnen worden als er geen vijanden in de buurt zijn. Je kunt dan tussen de gevechten door gratis healen*. Not bad. 8)

* In combinatie met Health Synergy dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Flames of the Nether update is beschikbaar: https://help.minecraft.ne...raft-Dungeons-Patch-Notes
This massive update brings new endgame content, enchantments, balance changes, Xbox Series X|S Optimisation, and a whole lot more.

The game now runs at 120 FPS on Xbox Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyCLD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021
O+ leuk om te zien dat er een Minecraft Dungeons topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Wij (onze kinderen) hebben sinds enkele dagen het probleem dat minecraft dungeons regelmatig crashed na het opstarten, regelmatig crashed aan het einde van een missie en heel sporadisch tijdens een missie.

Hiervoor hadden we hier eigenlijk zo goed als nooit last van. Ze spelen de ps4 versie op een ps5.

Heeft iemand anders hier ook last van? Andere games op de ps5 vertonen geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Essie689 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:29:
Wij (onze kinderen) hebben sinds enkele dagen het probleem dat minecraft dungeons regelmatig crashed na het opstarten, regelmatig crashed aan het einde van een missie en heel sporadisch tijdens een missie.

Hiervoor hadden we hier eigenlijk zo goed als nooit last van. Ze spelen de ps4 versie op een ps5.

Heeft iemand anders hier ook last van? Andere games op de ps5 vertonen geen problemen.
Ik heb het ook gehad en het komt af en toe terug maar voor mij werkte deze tip (via Google gevonden op die errorcode):

Zet de Playstation helemaal uit;
Verwijder de netwerkstekker gedurende 60 seconden;
Sluit & zet de Playstation weer aan;

Het was op een gegeven moment altijd wel bij het opstarten en altijd voor het krijgen van het kistje aan het einde van de missie, nagenoeg onspeelbaar maar hiermee blijft het dus steeds grotendeels weg. Kreeg overigens wel altijd keurig die kistjes bij het opnieuw opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Zijn er nog actieve spelers hier? @Wom? @DannyCLD? Ik heb ergens onderweg een keer het geheugen van de PS4 moeten resetten en ben dus opnieuw begonnen. Zit nu sinds gisteren eindelijk in de tiers dat de gear die ik gebruik 3 enchantments heeft, wereld van verschil.

Tot die tijd boeide het me niet zo heel veel qua gear maar nu wil ik wel eens wat sterke builds proberen. Zijn er tips voor vette combinaties? Zo lang het enigzins viable is en fun to play is het prima, speel niet heel hoog want ik speel vooral met mijn zoon van 8 en die is er geen kei in. ;)

Ik speel nu om viable te zijn veel met potion barrier, heb op dit moment een mystery armor die potion cooldown van zichzelf verkort en daarbij gebruik ik refreshment op mijn wapens. Dat is atm nightmare's bite met standaard posion clouds, refreshment dus en gravity pulse en explode. Logica om voor explode te kiezen was dat ik toch iedereen naar me toe trek met de pulse en ze dan pak met de clouds en die explosions. Het nadeel dat ik al ontdekt heb is dat mobs die dood gaan van de explosion niet meer meetellen voor refreshment (grr..)

Ik had onderweg ook een keer de gouden versie van die obsidian claymore en zulke wapens vind ik echt episch maar totaal niet viable omdat veel enchantments het nodig hebben dat je veel attacks maakt omdat je procentueel triggert met attacks. Een viable build met zo een traag wapen zou zeker welkom zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door snmght op 30-08-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Toevallig vorige week met een nieuwe run begonnen. Er is veel bijgekomen sinds release, wat alleen maar positief is.

Zal mijn ervaringen wel delen als ik terug ben van vakantie ;)

• snmght

snmght

imho dan he

Wom schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:05:
Toevallig vorige week met een nieuwe run begonnen. Er is veel bijgekomen sinds release, wat alleen maar positief is.

Zal mijn ervaringen wel delen als ik terug ben van vakantie ;)
Nice, ja veel enchantments die te combineren zijn ook. Ik merk wel dat ik het level design van de oorspronkelijke levels meer kan waarderen dan de nieuwere. Die zijn vrij chaotisch en langgerekt en zitten meer platform en puzzel elementen in waar ik de game niet in vind uitblinken.

Pagina: 1 2 Laatste