Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe smartphone! Ik ben al bijna 4 jaar erg tevreden over mijn oneplus 3, maar langzaam aan begint het wel tijd te worden om die te gaan vervangen. De bedoeling is dat ik toch weer minstens 3 jaar met de smartphone vooruit kan.

Mijn eisen zijn :
-goede camera
-128GB opslagcapaciteit
-OLED scherm
-bij voorkeur geen notch, punch hole mag wel
-liefst een android skin met weinig poespas
-eventueel snelladen. Qua batterij en snelheid was ik met mijn oneplus al tevreden, dus die specs zullen bij een nieuwe telefoon ongetwijfeld al beter zijn dan wat ik nu heb

Wat is je budget?
Mijn richtprijs is ongeveer 500 euro. Als het echt de moeite waard is mag dat ook iets hoger zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik(social media, internet, email, hier en daar een spelletje, luisteren van muziek) en fotografie.

Wat heb je zelf al gevonden?
-Ik ben heel erg tevreden over oneplus, maar vind de 8-serie qua budget toch wel flink aan de prij (de 7T pro is ook niet echt aan het zakken.
Wellicht dat de Oneplus Z, als/wanneer die komt, nog een optie kan zijn.

-Xiaomi poco f2 pro
-Motorola Edge

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere toestellen (op komst) die ik in de gaten moet houden of die een goede optie kunnen zijn?

Alle reacties

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Realme X50 Pro
-Redelijke camera
-128GB
-OLED 90Hz
-Dubbele punch-hole (met ultrawide selfie)
-Realme UI, geen onverwijderbare bloat, relatief lichte skin.
-65W 4200mAh (30min)

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-11 08:53
Potenscia schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:19:
Realme X50 Pro
-Redelijke camera
-128GB
-OLED 90Hz
-Dubbele punch-hole (met ultrawide selfie)
-Realme UI, geen onverwijderbare bloat, relatief lichte skin.
-65W 4200mAh (30min)
Beter wachten op:

nieuws: Realme brengt X3 SuperZoom-smartphone met 120Hz-scherm voor 499 euro uit

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:41:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe smartphone! Ik ben al bijna 4 jaar erg tevreden over mijn oneplus 3, maar langzaam aan begint het wel tijd te worden om die te gaan vervangen. De bedoeling is dat ik toch weer minstens 3 jaar met de smartphone vooruit kan.

Mijn eisen zijn :
-goede camera
-128GB opslagcapaciteit
-OLED scherm
-bij voorkeur geen notch, punch hole mag wel
-liefst een android skin met weinig poespas
-eventueel snelladen. Qua batterij en snelheid was ik met mijn oneplus al tevreden, dus die specs zullen bij een nieuwe telefoon ongetwijfeld al beter zijn dan wat ik nu heb

Wat is je budget?
Mijn richtprijs is ongeveer 500 euro. Als het echt de moeite waard is mag dat ook iets hoger zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik(social media, internet, email, hier en daar een spelletje, luisteren van muziek) en fotografie.

Wat heb je zelf al gevonden?
-Ik ben heel erg tevreden over oneplus, maar vind de 8-serie qua budget toch wel flink aan de prij (de 7T pro is ook niet echt aan het zakken.
Wellicht dat de Oneplus Z, als/wanneer die komt, nog een optie kan zijn.

-Xiaomi poco f2 pro
-Motorola Edge

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere toestellen (op komst) die ik in de gaten moet houden of die een goede optie kunnen zijn?
Denk dat je met Poco F2 Pro al een heel goede kanshebber zelf op de lijst hebt staan.
De Android schil heeft dan wel wat poespas, maar ik denk dat je er sneller aan gewend bent dan dat je nu denkt.
Verder voldoet ie aan al je eisen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties :)

Ik ben nog steeds aan het twijfelen, maar heb wel wat gewaagde kanshebbers.

Zowel de realme x50pro als de poco f2 pro spreken mij erg aan. De Realme heeft een 90Hz tegenover de 60 Hz van poco, en lijkt daarmee voor de toekomst wel wat 'smoother'

Qua fotografie ben ik nog zoekende welke van de 2 daar het beste bij uit de verf komt

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:58:
Bedankt voor jullie reacties :)

Ik ben nog steeds aan het twijfelen, maar heb wel wat gewaagde kanshebbers.

Zowel de realme x50pro als de poco f2 pro spreken mij erg aan. De Realme heeft een 90Hz tegenover de 60 Hz van poco, en lijkt daarmee voor de toekomst wel wat 'smoother'

Qua fotografie ben ik nog zoekende welke van de 2 daar het beste bij uit de verf komt
Op papier heeft de Realme een betere camera...

• Potenscia
ChinaGeek schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:16:
[...]

Op papier heeft de Realme een betere camera...
In de praktijk blijkt de F2 Pro soms ietwat beter te zijn, maar je mist een optische zoomcamera en een selfie-groothoeklens, dus de X50 Pro biedt wel meer veelzijdigheid. In low-light doet de Realme het i.i.g. wel beter dan de Poco door de goede NightScape software.

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval denk ik dat de X50 Pro dan inderdaad de beste keus is. Weten jullie of hij ook op andere kanalen te koop is in Nederland? Anders gaat het gewoon via Realme worden denk ik, zie dat die ook naar Nederland zenden :)

• Potenscia
Verwijderd schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:36:
In dat geval denk ik dat de X50 Pro dan inderdaad de beste keus is. Weten jullie of hij ook op andere kanalen te koop is in Nederland? Anders gaat het gewoon via Realme worden denk ik, zie dat die ook naar Nederland zenden :)
EdwayBuy is ook de moeite waard om eens te bezoeken. Vaak tientallen euro's goedkoper, maar natuurlijk minder qua service en zekerheid dan Realme zelf.
Pagina: 1