Hoi mede-tweakers,
Mijn dagen als piraat zijn voorbij en ik zou graag een aantal tv-series legaal kijken.
Het gaat om 'oude klassiekers':
- Farscape
- Yes Minister (oude BBC-serie)
- Blackadder
- Allo Allo
Iemand een idee hoe ik die legaal kan kijken?
Liefst koop ik ze digitaal ipv streaming, maar beide prima.
Ik heb geen Bluray of DVD-speler. Evt zou ik via een oude computer DVDs kunnen overzetten en via Plex streamen, maar dan heb je A) veel werk ervan
'slechts' DVD-kwaliteit C) rommel van die DVD-doosjes die ik niet gebruik D) betaal ik voor verzending en fysieke schijfjes terwijl het mij om de content gaat.
Ik heb rondgekeken maar kan ze nergens vinden. iTunes heeft geen TV-series, Bol verkoopt alleen heel-dure DVD-boxen, BBC is in Nederland niet als streaming verkrijgbaar, Amazon/Netflix/Disney+ etc hebben de series niet. iTunes GB heeft het allemaal, maar daar kan ik niet bij...
Mijn dagen als piraat zijn voorbij en ik zou graag een aantal tv-series legaal kijken.
Het gaat om 'oude klassiekers':
- Farscape
- Yes Minister (oude BBC-serie)
- Blackadder
- Allo Allo
Iemand een idee hoe ik die legaal kan kijken?
Liefst koop ik ze digitaal ipv streaming, maar beide prima.
Ik heb geen Bluray of DVD-speler. Evt zou ik via een oude computer DVDs kunnen overzetten en via Plex streamen, maar dan heb je A) veel werk ervan
Ik heb rondgekeken maar kan ze nergens vinden. iTunes heeft geen TV-series, Bol verkoopt alleen heel-dure DVD-boxen, BBC is in Nederland niet als streaming verkrijgbaar, Amazon/Netflix/Disney+ etc hebben de series niet. iTunes GB heeft het allemaal, maar daar kan ik niet bij...