Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik kan niet kiezen tussen 2 laptops max 1100euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• printecho
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 25-05 09:47
Ik heb de volgende laptop in bestelling staan en ik ben erg blij met de prijs hiervan want ik heb 780 euro betaalt voor de volgende laptop.
pricewatch: Lenovo ideapad L340-17IRH Gaming (81LL0041PB, Azerty toetsenbord)

Ik zoek een desktop vervanger die lang mee kan gaan een echte workstation dus eigenlijk niet alleen een game laptop vandaar dat ik de 6 core ook belangrijk vind, maar toen kwam ik dit monster tegen:
https://eshop.asus.com/nl...g-a15-fx506ii-al059t.html

Eigenlijk dubbel de performance van de Lenovo laptop. Maar ik heb wel een zware voorkeur voor het Lenovo merk, beter toetsenbord en 17 inch wat ik echt bijna een must vind voor een desktop vervanger.
Dus doe ik er goed aan om toch de Asus te bestellen omdat deze veel meer toekomst bestendig is en de betere processor heeft?
Of ga ik meer op mijn gevoel af en bespaar ik 300 euro met een 6 core en 17inch display?

[Voor 12% gewijzigd door printecho op 25-05-2020 13:06]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11-06 15:31
Je zegt zelf dat 17inch een must is, dus grote kans dat je spijt gaat krijgen als je voor de 15 inch gaat. Ik zou zelf of de 17 inch kiezen of door sparen voor een 17 inch met betere hardware als je dit belangrijk vindt, maar goed het blijft een persoonlijke afweging. Succes met het maken van je keuze! :)

[Voor 2% gewijzigd door Jeffrey op 25-05-2020 14:41. Reden: Woordkeuze]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12-06 18:22
Hij is bij bol in de aanbieding, zie pricewatch: Asus TUF Gaming A15 FX506II-AL059T

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True