Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 11:02
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een desk mount voor mijn Samsung LC49HG90. De standaard voet die erbij geleverd zit is te laag voor mijn lengte, ergonomisch niet goed voor mijn nek.

Wat is je budget?
Tot +-150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alternatieven.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de beugel gebruiken op mijn bureau. Had zelf al genoeg wall mounts gevonden, echter door mijn type bureau is dit niet mogelijk.
Het scherm heeft een wat lomp gewicht. Scherm is ongeveer 15kg maar meeste gewicht wordt naar voren geplaatst. Met andere woorden, de beugel moet dit gewicht kunnen houden, zodat het scherm niet gelijk omvalt.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Beste antwoord (via Desutoroiya op 26-05-2020 12:58)

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:26
@Desutoroiya Dat is wel een bijzonder hoog gewicht voor een bureaubeugel, zeker als de monitor wat meer naar voren hangt. Er komt op die manier ook heel veel torsiekracht op je bureau, kan die dat aan?

Ik heb zelf een Arctic W1-3D, hangt al jaren een LG 27UD58-B aan, erg tevreden over. De bureau-versie, de Arctic Z1-3D, schijnt ook erg goed te zijn. Maar dus tot 8kg.

Will je meer gewicht aan je bureau hangen, kom je bij het duurdere segment terecht, vrees ik. Een Newstar NM-D775BLACK is denk ik de beste optie in de buurt van je budget.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:26
@Desutoroiya Dat is wel een bijzonder hoog gewicht voor een bureaubeugel, zeker als de monitor wat meer naar voren hangt. Er komt op die manier ook heel veel torsiekracht op je bureau, kan die dat aan?

Ik heb zelf een Arctic W1-3D, hangt al jaren een LG 27UD58-B aan, erg tevreden over. De bureau-versie, de Arctic Z1-3D, schijnt ook erg goed te zijn. Maar dus tot 8kg.

Will je meer gewicht aan je bureau hangen, kom je bij het duurdere segment terecht, vrees ik. Een Newstar NM-D775BLACK is denk ik de beste optie in de buurt van je budget.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True