Toon posts:

Ervaring met Simracingstudio.com of ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb me de laatste dagen beziggehouden met wat inlezen.
Manman, wat een informatie, maaaar : door zoveel input en wat surfen is het natuuriljk heel moeilijk geworden om het bos door de bomen nog te kunnen zien :).

Ik wil me een set aanschaffen, maar wil vermijden dat ik snel dingen moet op zolder leggen of proberen te verkopen omdat ze niet top zijn.

Ofwel kant en klare set kopen bij Nextlevel of SimLab (maar hier zijn de levertermijnen enorm lang volgens de site). Maar elke stand heeft zijn + en -.
Ofwel zelf maken met behulp van de info en de profielen van Motedis of ...
Kwam ik Simracingstudio tegen op het www. : liggen redelijk qua prijs en ziet er stevig uit, maar ik vind er geen feedback over. Vandaar hier de vraag.

Moet dus alles nog aankopen :
PC : bestaan er "standaard" goede pc's? (ken er te weinig van om zoiets zelf te pimpen)
Scherm : zou gaan voor een +/- 35" curved. (3 schermen is wat prijzig om te beginnen)
Stuur : voorlopig Thrustmaster T300 (zou een beter FBB hebben dan de Logitech G29)
Pedalen : ???
En dan zal er achteraf nog wel wat bijkomen zekers ? :)

Dus tips zijn altijd welkom.
Thanks
Werner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou zoveel mogelijk 2de hands kopen. Tenzij je al weet dat het geen bevlieging is, is dat een goede manier om tegen geringe kosten en zonder op kwaliteit in te leveren te weten te komen of het geen bevlieging is en je na een maand of 2-3 er weer klaar mee bent.

Ik zou overigens geen samengestelde PC kopen. Dat is zeker bij sites zoals gamepc.nl dikkr troep. MerkPC's daarentegen zijn voor geen meter uit te breiden. Koop gewoon voor 600-800 euro de BBG die je met behulp van het forum aanpast naar jouw wensen. Een zaak als AZERTY kan dat allemaal voor jou in elkaar knutselen. Dan weet je wat je koopt en is het goed uit te breiden .

Overigens zou ik eerst tweedehands een systeem kopen als je nog niet zeker bent of het geen bevlieging is. 600-800 euro vind ik nog best veel geld om het eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb bij www.simracingstudio.com (als dat dezelfde is als jij bedoelt) een powerwind package gekocht. Gok dat er een leuke marge op zit maar ben niet handig genoeg om het zelf te bouwen. Volgens mij verkopen ze voornamelijk accesoires ipv volledige oplossingen. Ze hebben wel wat DOF motion sim rigs maar zo te lezen ben jij daar niet voor in de markt. Mijn powerwind werd volgens mij vanuit Noord Amerika verstuurd dus er kwam nog een leuk bedrag aan inklarings/import kosten bij. Wat betreft service en response overigens totaal geen klachten, zeer positief.