Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan een PS+ Voucher verlopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-06 21:56
Ik heb bij NedGame zojuist een 12-month PS+ kaart gekocht, maar ik wil deze nog niet inwisselen. Zodra deze maand verlopen is en de nieuwe games zijn beschikbaar wil ik de kaart pas activeren, zodat ik volgend jaar 'een extra maand' heb. Cities:Skylines heb ik via PS Now en ik heb geen zin in Farmers' Sim.

Ik wilde rond 5 juni mijn digitale code activeren, maar ik vroeg mij af of deze dan verlopen is o.i.d.?

Lijkt mij niet, maar better safe than sorry

Beste antwoord (via Sjeefr op 25-05-2020 19:33)

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
De reactie terug:
Beste,

Bedankt voor je contact met PlayStation Support.

Omdat het hier gaat bij een aankoop bij een webshop kunnen wij niet precies zeggen welke variant dit is en hoelang deze code geldig is.
We willen je vragen om direct contact op te nemen met de winkel waar je deze hebt aangeschaft.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeku13
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09:43
Als het goed is staat deze informatie in de voorwaarden. Deze staan of op de kaart zelf of zijn digitaal in te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 21:59
Je kunt de kaart net zo goed nu activeren, die 12 maanden worden bij die ene maand die je nog over hebt opgeteld, dus dan heb je nog 13 maanden PS+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online
Overigens zal je daar weinig profijt van hebben hoor in termen als 'een extra maand'. Je abonnement zal dan doorlopen tot 5 juni 2021. Dan heb je een paar dagen om de gratis games van juni te spelen. (als ze dan al beschikbaar zijn) . Op deze manier heb je straks dus enkel 1 week extra om de gratis games van mei 2021 te spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Toevallig dat ik dit topic zie. Ik heb ook vandaag digitaal PS Plus gekocht, maar ik wil hem voorlopig nog niet activeren. PS Plus games zijn voor mij geen reden om hem nu wel te activeren en online spelen heb ik de afgelopen maanden gedaan en ben ik nu weer even klaar mee.

Ik heb de Playstation support even een mailtje gestuurd, want ik kon het in de voorwaarden niet terug vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-06 21:56
@Kalder
Ik heb op dit moment geen PS+ (meer). Waar wordt het bij opgeteld? Ik claim liever de games van juni 2021 en nu Farm Sim mislopen, dan andersom. Daarom dat ik het inwisselen van de digitale code wil uitstellen.

@Raem
Ik begrijp je punt goed, maar tot zekere hoogte vind ik claimen belangrijker dan spelen. Ik koop games en ik heb ook PS Now aangeschaft. Ik heb ondertussen een kleine backlog van games opgebouwd en verwacht dat deze eerder groeit dan krimpt.

Kans bestaat dat ik per 5 juni 2021 mijn backlog heb uitgespeeld en verder wil gaan met PS+ games. Dan verleng ik. Anderzijds kan het ook zijn dat ik de games van die maand claim, mijn PS+ niet verleng en PS Now/aangeschafte games speel totdat ik weer abonneer. Ik speel op dit moment tóch games van PS Now, dus ik houd het wel uit tot 5 juni. Ik verwacht dat de games van die maand van meer waarde zijn, dan enkel Farm Sim nu voor mij is, dus stel ik het liever uit. :)

@vinom
Keep me posted - Ik kon het namelijk ook nergens vinden..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zou bijzonder vreemd zijn als dit kan verlopen. Volgens mij mag dat wettelijk niet eens. Je hebt gewoon een "product" gekocht en daarmee recht op 12 maanden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 21:59
Sjeefr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:52:
@Kalder
Ik heb op dit moment geen PS+ (meer). Waar wordt het bij opgeteld? Ik claim liever de games van juni 2021 en nu Farm Sim mislopen, dan andersom. Daarom dat ik het inwisselen van de digitale code wil uitstellen.
Oh zo, ik dacht dat je nog tot begin juni PS+ had lopen. Maar de PS+ abo kaarten / codes zijn zeker een paar maanden geldig, hoe lang precies weet ik niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 10:29
Uit mijn hoofd was de laatste code die ik los kocht drie maanden geldig om in te wisselen. Kijk het even na in de voorwaarden en deel het hier.
Je moet zeker niet rekenen dat de code meer dan 12maanden geldt, dus niet wachten tot juni-2021!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
De reactie terug:
Beste,

Bedankt voor je contact met PlayStation Support.

Omdat het hier gaat bij een aankoop bij een webshop kunnen wij niet precies zeggen welke variant dit is en hoelang deze code geldig is.
We willen je vragen om direct contact op te nemen met de winkel waar je deze hebt aangeschaft.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True