Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows10 herkent mijn KOBO Clara HD niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koosr1946
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 26-05 09:55
Sinds de Windows10 upgrade naar versie 1909 wordt mijn KOBO Clara HD niet meer herkent door mijn PC en mijn laptop.
Op de Laptop van mijn vrouw staat versie 1903 nog op en daar is het geen probleem.
Wie weet een oplossing

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nielzz01
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 13-11 09:24
Heb je misschien meer informatie dan wordt niet meer herkent?
Krijg je een foutmelding of andere melding?

En wat het je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koosr1946
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 26-05 09:55
Als ik de reader aan sluit geeft hij aan dat computer gevonden is, maar als je op VERBINDEN drukt dan gebeurt er niets
Is ook niet zichtbaar via de verkenner en ook niet bij het SYSTEEM overzicht

Ik heb alles op de c: schijf mety de naam kobo verwijderd.
PC opnieuw opgestart, geen resultaat
Ik heb usbdeview gedraaid, toen alles wat hij aangaf verwijderd
PC opnieuw opgestart, geen resultaat.

Het is toch vreemd dat de reader altijd herkent werd en sinds sw upgrade naar 1909 het niet meer gevonden wordt,
terwijl op de laptop waar versie 1903 nog op staat de reader gewoon gevonden word.

Mijn conclusie is dan dat het aan de upgrade ligt

Kan ik de versie 1903 nog weer terug zetten, ik weet alleen niet op mijn herstelconfiguratie wel in orde is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ronaldvanrossum
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 09-06 09:34
Ik heb precies hetzelfde issue. Een paar weken geleden werkte het wel, nu niet meer. ws. door Windows update.
Wel verbinden, maar wordt niet herkend of weergegeven in explorer.

Gaat om Win 10 Prof. Een andere Win 10 doet het wel...

[Voor 14% gewijzigd door ronaldvanrossum op 09-06-2020 09:34]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True