Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rechten en plichten herroepingsrecht geopende supplementen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RL600
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 01-12 11:04
Beste Tweakers,

Kort geleden heb ik een magnesium supplement gekocht bij een Nederlandse webwinkel. 2-3 dagen geprobeerd, maar heeft een averechts effect. buikpijn, boeren en veel geknor in de maag. Ik zit nog ruim binnen de 2 weken, maar wat mag ik precies verwachten van een webshop? potje is geopend en gebruikt.

Hoor graag jullie mening hierop

Acties:
  • +5Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit lijkt me heel erg vallen onder 'producten die niet kunnen worden teruggestuurd om hygiënische of gezondheidsredenen'.

Suggestie: geef het potje aan iemand die het wel kan gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:50

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

AZ >>> SF

Overigens wat F_J_K zegt. Het is alsof je een half brood terug zou sturen. Om hygiënische redenen is het product niet meer te verkopen door de verbroken zegels.

[Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 25-05-2020 10:20]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:12

GG85

.......

RL600 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:11:
Beste Tweakers,

Kort geleden heb ik een magnesium supplement gekocht bij een Nederlandse webwinkel. 2-3 dagen geprobeerd, maar heeft een averechts effect. buikpijn, boeren en veel geknor in de maag. Ik zit nog ruim binnen de 2 weken, maar wat mag ik precies verwachten van een webshop? potje is geopend en gebruikt.

Hoor graag jullie mening hierop
Wat vind je zelf :)?
Je kan toch niet verwachten dat ze een andere klan t een geopend potje opsturen en jou geld terug gaan storten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Overigens, 'buikpijn, boeren en veel geknor in de maag', dat lijkt me niet goed bij een dergelijk supplement. Misschien iets om tzt eens met de huisarts te bespreken (er van uitgaan de dat het geen omgekeerde placebo was en je niet het supplement van een of andere vage site hebt gehaald waar de kans op magnesium kleiner is dan de kans op zaagsel - maar in dat laatste geval is de kans op herroepingsrecht toch al nul :P ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True