Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polle1951
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 25-05 10:07
Mijn vraag:
Hoe komt het dat mijn Nokia 6.1 (nog in garantie) regelmatig zonder enige waarschuwing volledig uitvalt. Zeer ambetant als je niet beseft dat je toestel niet meer werkt. Totaal geen teken van leven meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik:.
Alles is updated. Android 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De enige mogelijkheid is een soft-reset te doen. Dit wil zeggen startknop + geluid omhoog, beide 20 seconden indrukken en dan start het toestel weer op. Pincode ingeven en alles ok....tot de volgende keer....1 dag, 1week, 1 uur ???? niet te voorspellen.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Is en blijft je batterij wel vol ???? (zie je hoe irritant dat is?)

[Voor 8% gewijzigd door foxgamer2019 op 25-05-2020 10:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10-07 08:54
polle1951 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:06:
Mijn vraag:
Hoe komt het dat mijn Nokia 6.1 (nog in garantie) regelmatig zonder enige waarschuwing volledig uitvalt. Zeer ambetant als je niet beseft dat je toestel niet meer werkt. Totaal geen teken van leven meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik:.
Alles is updated. Android 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De enige mogelijkheid is een soft-reset te doen. Dit wil zeggen startknop + geluid omhoog, beide 20 seconden indrukken en dan start het toestel weer op. Pincode ingeven en alles ok....tot de volgende keer....1 dag, 1week, 1 uur ???? niet te voorspellen.
...
Als factoren zoals lege batterij, te hoge temperatuur e.d. niet van toepassing zijn zou ik hier niet mee blijven lopen en het toestel aanmelden voor garantie.
Desnoods even een tijdje een log bijhouden wanneer het toestel uitviel en wat je op dat moment aan het doen was zodat je ook die gegevens meteen kunt aanleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:19

rens-br

Moderator Mobile & IN
@polle1951 dit betreft een Android telefoon, dus ik verhuis je topic even van OSP naar AND.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True