Ik voer nu al elke dag hetzelfde wachtwoord in op mijn S20 sindsdat deze telefoon uitkwam en ik werd vanochtend wakker en ik was hem gewoon vergeten. Dit bezorgde me meteen enorm veel stress. Op internet lees ik alleen maar dat je of via Findmysamsung kan unlocken (wat niet bij mij is ingeschakeld) of een hard reset kan doen. Maar ik heb nu al veel bestanden op m'n telefoon die erg van waarde zijn. Dus ik voel me hier erg rot om. Is er iemand die nog een oplossing weet? Des noods om me mijn wachtwoord weer te laten herinneren want ik vind het opmerkelijk dat ik hem niet meer weet..
Vraag
Beste antwoord (via DanielChopin op 25-05-2020 10:10)
Gewoon een dagje laten liggen, morgen pak je hem en uit automatisme vul je het juiste wachtwoord in.
Alle reacties
Gewoon een dagje laten liggen, morgen pak je hem en uit automatisme vul je het juiste wachtwoord in.
Dat heet een black-out, heb ik ook wel is ;-)
Inderdaad wat 99ruud99 zegt... even wegleggen, wat anders doen (en er niet aan denken)... en later lukt het alsnog wel.
Inderdaad wat 99ruud99 zegt... even wegleggen, wat anders doen (en er niet aan denken)... en later lukt het alsnog wel.