Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eerste keer dat ik een PC zelf ga samenstellen voor men pa en in mijn leven;-). Gaat vooral gebruikt worden voor fotobewerking, mail en surfen en eventueel lichte gaming op 1080. Gewoon een futureproof household PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een max van €900, maar minder mag zeker ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, windows etc is al allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Enkel geen idee wat voor scherm ik wil. Mag max 21,5” zijn. Moet eye care en/of blue light reducer hebben ivm oogproblemen. En wat is het beste? TN panel of VA?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur. Behalve scherm mss iiyama.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We wonen op een appartement, dus een case die een goede airflow heeft en eventueel advies naar koeling toe om de decibels te verminderen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Gewoon advies of de onderdelen wel goed gekozen zijn en bij elkaar passen. Of eventueel iets dat beter kan, vermits ik helemaal niet thuis ben in deze materie...
Kan ook zijn dat dit overkill is zoals GPU en het ook minder kan of een andere voeding, moederbord. Ik heb ze allemaal een beetje gesprokkeld van de posts in dit topic.
Gewoon een futureproof systeem met stille koeling/case.
Eerste keer dat ik een PC zelf ga samenstellen voor men pa en in mijn leven;-). Gaat vooral gebruikt worden voor fotobewerking, mail en surfen en eventueel lichte gaming op 1080. Gewoon een futureproof household PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een max van €900, maar minder mag zeker ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, windows etc is al allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Enkel geen idee wat voor scherm ik wil. Mag max 21,5” zijn. Moet eye care en/of blue light reducer hebben ivm oogproblemen. En wat is het beste? TN panel of VA?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur. Behalve scherm mss iiyama.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We wonen op een appartement, dus een case die een goede airflow heeft en eventueel advies naar koeling toe om de decibels te verminderen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Gewoon advies of de onderdelen wel goed gekozen zijn en bij elkaar passen. Of eventueel iets dat beter kan, vermits ik helemaal niet thuis ben in deze materie...
Kan ook zijn dat dit overkill is zoals GPU en het ook minder kan of een andere voeding, moederbord. Ik heb ze allemaal een beetje gesprokkeld van de posts in dit topic.
Gewoon een futureproof systeem met stille koeling/case.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 168,82 | € 168,82 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black | € 49,50 | € 49,50 |
| 2 | Ventilatoren | Noctua NF-S12B redux-1200 PWM, 120mm | € 13,14 | € 26,28 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 89,38 | € 89,38 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 500GB | € 64,15 | € 64,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 869,03 | ||
[ Voor 59% gewijzigd door Converted007 op 25-05-2020 19:03 ]