Ik ben dus aan het kijken voor een monitor upgrade. Ik wil gaan overstappen van full hd naar qhd omdat mijn videokaart daar goed op draait en ik het een mooie maat vind voor game en media consumeren. Ik zou graag een monitor willen met een wat professioneler look. Die ik ook kan gebruiken voor de adobe suite programmas. Ik photoshop en gebruik illustrator.
Ik heb zelf al veel gezocht maar kom constant of veelste gamer uit ziende schermen tegen. Dus met rgb en rode accenten. En ik vind dat echt niet te doen.
Ik had eindelijk een scherm gevonden die ik helemaal geweldig vond via pricewatch. Namelijk de https://tweakers.net/pric.../dell-s3220dgf-zwart.html Maar naar beter kijken is die dus 31 inch. Ik heb nu een 24 inch beeldscherm. Dus die stap is veelste groot voor mij. Althans dat denk ik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
photoshop. Media consumeren. En games spelen niet competitief
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 500 euro liever rond de 400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ander 1080 scherm van dell 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hdr10. 144hz refresh rate. Maximaal 27 inch. En qhd geen widescreen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
dell. Al gehad en tevreden mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
alles wat ik hier boven zei. Zijn opzich wel dingen die ik graag wil. Maar ik wil ook graag dat de monitor geen overdreven ‘Gamer’ look heeft. Dus liever geen rode accenten of rgb. Voet in hoogte verstelbaar.
Ga je overklokken?
nvt
Wat verwacht je van ons?[i]
het zou me al opweg helpen met mensen die zelf ervaring hebben. Misschien wil ik een feature die niet perse nodig is en maakt dat de keuze al makkelijk. Of moeilijker.
Ik heb zelf al veel gezocht maar kom constant of veelste gamer uit ziende schermen tegen. Dus met rgb en rode accenten. En ik vind dat echt niet te doen.
Ik had eindelijk een scherm gevonden die ik helemaal geweldig vond via pricewatch. Namelijk de https://tweakers.net/pric.../dell-s3220dgf-zwart.html Maar naar beter kijken is die dus 31 inch. Ik heb nu een 24 inch beeldscherm. Dus die stap is veelste groot voor mij. Althans dat denk ik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
photoshop. Media consumeren. En games spelen niet competitief
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 500 euro liever rond de 400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ander 1080 scherm van dell 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hdr10. 144hz refresh rate. Maximaal 27 inch. En qhd geen widescreen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
dell. Al gehad en tevreden mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
alles wat ik hier boven zei. Zijn opzich wel dingen die ik graag wil. Maar ik wil ook graag dat de monitor geen overdreven ‘Gamer’ look heeft. Dus liever geen rode accenten of rgb. Voet in hoogte verstelbaar.
Ga je overklokken?
nvt
Wat verwacht je van ons?[i]
het zou me al opweg helpen met mensen die zelf ervaring hebben. Misschien wil ik een feature die niet perse nodig is en maakt dat de keuze al makkelijk. Of moeilijker.