Beste Allemaal,
Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest met een build, en nu ik aan het einde kom en de pc aanzet om een installlatie van windows te maken gaat de pc steeds aan...uit...aan...uit
Ik zie dan steeds het ledje branden van het ram geheugen, en vlak voordat de pc uitgaat gaat het ledjes bij het ram ook uit. Ik heb al opgestart met 1 ram module, gewisseld van slot, een andere variant van een ram module maar niks. haal ik er de ram module uit dan en zet ik de pc aan dan blijft alles wel draaien (fans).
De bios is geupgrade daar zou het dan niet aan kunnen liggen
De build bestaat uit de volgende componenten
- CPU: i5 6500
- Ram: DDR4 Corsair Vengeance 16 gb (2 x 8gb)
- PSU: 550w corsair
- MOBO: Asus ROG Strix H370-F Gaming
Processor wordt gekoeld door een corsair watercooling H100x
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben of mee willen denken
Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest met een build, en nu ik aan het einde kom en de pc aanzet om een installlatie van windows te maken gaat de pc steeds aan...uit...aan...uit
Ik zie dan steeds het ledje branden van het ram geheugen, en vlak voordat de pc uitgaat gaat het ledjes bij het ram ook uit. Ik heb al opgestart met 1 ram module, gewisseld van slot, een andere variant van een ram module maar niks. haal ik er de ram module uit dan en zet ik de pc aan dan blijft alles wel draaien (fans).
De bios is geupgrade daar zou het dan niet aan kunnen liggen
De build bestaat uit de volgende componenten
- CPU: i5 6500
- Ram: DDR4 Corsair Vengeance 16 gb (2 x 8gb)
- PSU: 550w corsair
- MOBO: Asus ROG Strix H370-F Gaming
Processor wordt gekoeld door een corsair watercooling H100x
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben of mee willen denken