Hallo,
Ik heb reeds geruime tijd 2 TP Link AEP 245 AP's die onafhankelijk van elkaar identiek geconfigureerd zijn.
Telkens als ik deze wil integreren in de Omada Controller van TP Link blijven deze hangen op 'provisioning' en worden ze ontkoppeld na verloop van tijd, waarbij ik ze telkens opnieuw moet resetten en de gegevens invoeren.
Ik heb alles recent geupgraad naar de laatste versie, maar het probleem blijft bestaan.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Alvast bedankt voor jullie relevante antwoorden.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
TP link EAP 245 laatste softwareversie (mei 2020)
Omada laatste software versie (mei 2020)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Installeren zonder voorinstallatie van de AP's (direct na reset)
Installeren met aparte voorinstallatie van de AP's (na reset)
Ik heb reeds geruime tijd 2 TP Link AEP 245 AP's die onafhankelijk van elkaar identiek geconfigureerd zijn.
Telkens als ik deze wil integreren in de Omada Controller van TP Link blijven deze hangen op 'provisioning' en worden ze ontkoppeld na verloop van tijd, waarbij ik ze telkens opnieuw moet resetten en de gegevens invoeren.
Ik heb alles recent geupgraad naar de laatste versie, maar het probleem blijft bestaan.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Alvast bedankt voor jullie relevante antwoorden.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
TP link EAP 245 laatste softwareversie (mei 2020)
Omada laatste software versie (mei 2020)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Installeren zonder voorinstallatie van de AP's (direct na reset)
Installeren met aparte voorinstallatie van de AP's (na reset)