Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Kobo Forma] Boeken epub erop zetten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ainsa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-05-2020
Mijn vraag
..ik kan slechts 2 boeken epub op mijn Kobo forma zetten de rest blijft 4kb en niet te openen (via Dropbox)
met groetjes en dank.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.win7 sp1 ..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
via calibre en direct via pc na uren nog steeds geen resultaat - zeer teleurgesteld..

Beste antwoord (via Ainsa op 25-05-2020 11:50)

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:58
Wel netjes de Kobo in windows 'eject' gedaan en gewacht tot de melding dat je het apparaat mag loskoppelen?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:58
Wel netjes de Kobo in windows 'eject' gedaan en gewacht tot de melding dat je het apparaat mag loskoppelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ainsa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-05-2020
Ja steeds uitgeworpen en gewacht. Inmiddels een wissel gedaan in de winkel en een ander model/soort aangeschaft. Nu verloopt alles prima. bedankt voor uw antwoord. nog een fijne dag

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True