Logitech G29 stuurt stijf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerben921
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik heb mijn g29 nu een paar maandjes en hij stuurt zo nu en dan heel stijf, het ging normaal na een minuutje wel weer weg maar sinds vandaag moet ik bijna met 2 handen sturen. Ik heb het stuur los gehaald van de pc en de voeding eruit gehaald maar het hielp helemaal niks. Dus het heeft niks met software of stroom te maken. Vandaag heb ik het stuur uit elkaar gehaald maar ik kon niks vinden, zolang alle onderdelen los draaien is er niks aan de hand maar zodra het in elkaar zit stuurt het zo stijf als wat }:|

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuitgik
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-02-2021
Heeft u al een oplossing gevonden ik heb namelijk het probleem dat mijn stuurtje niet reageert met de force feedback met de instellingen die ik verander op mijn macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:13

BM

Moderator Spielerij
Dit past beter in een ander subforum, ik ga dit topic dan ook even verplaatsen :)

@Gerben921 @Kuitgik

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerben921
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-07-2023
Nee @Kuitgik, dat heb ik helaas nog niet, het stijve sturen schijnt een bekent probleem te zijn. Volgens mij is het zelfs een bepaald productie jaar. De sturen van eerdere jaren waren goed. die van rond 2019 hadden geregeld deze problemen en volgens mij zijn die van eind 2020 wel weer goed.

het enige dat je kunt doen is contact opnemen met je verkoper voor garantie. Er wordt niet eens naar gekeken voor reparatie, hij wordt meteen vervangen voor een nieuwe. zorg dus wel dat je binnen 2 jaar hem opstuurt (als hij problemen heeft tenminste).

Dat de force feedback niet werkt ligt waarschijnlijk aan je macbook, de sturen zijn gemaakt voor ps4 en Xbox.
Windows werkt [meestal goed] met je juiste driver (LGS) en mac heb ik geen verstand van.