Mijn vraag
Ik heb 4 speakers 2 voor 2 achter van sony xs-f1026se xplod 130w 4Ω 2-weg
En 2 speakers in de hoedenplank van
JBL Club 9630 240w 3Ω 3-weg
En nu sinds vandaag een TS-A30S4 12 inch subwoofer 1400 watt 4Ω met Pioneer GM-A3702 2-weg 500w versterker
En mijn radio is pioneer deh-x8700dab
Wat ik al geprobeerd heb
Is mijn 2 hoedenplank speakers op de radio te doen want ik heb ze liever niet op de versterker
Ik vraag mij namelijk ook wel af of ik goeie speakers en versterker + subwoofer combo heb
of het allemaal wel goed samen gaat desnoods ben ik bereid om wel nieuwe speakers te kopen en/of radio
maar het liefst wil ik de 6 speakers en sub mooi samen hebben
Uitervaring de 2 hoedenplank speakers op de radio is omdat ze door mijn vorige versterker zijn opgeblazen...
Voor de duidelijkheid Jbl speakers op de hoedenplank, sony speakers in elk hoekje van de wagen, subwoofer in de kofferbak
Laat mij het weten hoe en wat ik het beste nu kan doen...
Momenteel zit ik tandjes bijtend dit te schrijven.
Ik ben ook nieuw met dit speelgoed
Groetjes,..
Ik heb 4 speakers 2 voor 2 achter van sony xs-f1026se xplod 130w 4Ω 2-weg
En 2 speakers in de hoedenplank van
JBL Club 9630 240w 3Ω 3-weg
En nu sinds vandaag een TS-A30S4 12 inch subwoofer 1400 watt 4Ω met Pioneer GM-A3702 2-weg 500w versterker
En mijn radio is pioneer deh-x8700dab
Wat ik al geprobeerd heb
Is mijn 2 hoedenplank speakers op de radio te doen want ik heb ze liever niet op de versterker
Ik vraag mij namelijk ook wel af of ik goeie speakers en versterker + subwoofer combo heb
of het allemaal wel goed samen gaat desnoods ben ik bereid om wel nieuwe speakers te kopen en/of radio
maar het liefst wil ik de 6 speakers en sub mooi samen hebben
Uitervaring de 2 hoedenplank speakers op de radio is omdat ze door mijn vorige versterker zijn opgeblazen...
Voor de duidelijkheid Jbl speakers op de hoedenplank, sony speakers in elk hoekje van de wagen, subwoofer in de kofferbak
Laat mij het weten hoe en wat ik het beste nu kan doen...
Momenteel zit ik tandjes bijtend dit te schrijven.
Ik ben ook nieuw met dit speelgoed
Groetjes,..