Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[CAR] 6 speakers + 1 Sub + 1 versterker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bluedevil03
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 08-11-2020
Mijn vraag

Ik heb 4 speakers 2 voor 2 achter van sony xs-f1026se xplod 130w 4Ω 2-weg

En 2 speakers in de hoedenplank van
JBL Club 9630 240w 3Ω 3-weg

En nu sinds vandaag een TS-A30S4 12 inch subwoofer 1400 watt 4Ω met Pioneer GM-A3702 2-weg 500w versterker

En mijn radio is pioneer deh-x8700dab

Wat ik al geprobeerd heb
Is mijn 2 hoedenplank speakers op de radio te doen want ik heb ze liever niet op de versterker

Ik vraag mij namelijk ook wel af of ik goeie speakers en versterker + subwoofer combo heb

of het allemaal wel goed samen gaat desnoods ben ik bereid om wel nieuwe speakers te kopen en/of radio

maar het liefst wil ik de 6 speakers en sub mooi samen hebben

Uitervaring de 2 hoedenplank speakers op de radio is omdat ze door mijn vorige versterker zijn opgeblazen...

Voor de duidelijkheid Jbl speakers op de hoedenplank, sony speakers in elk hoekje van de wagen, subwoofer in de kofferbak

Laat mij het weten hoe en wat ik het beste nu kan doen...

Momenteel zit ik tandjes bijtend dit te schrijven.

Ik ben ook nieuw met dit speelgoed

Groetjes,..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True