Ik werd vanmorgen wakker met, naast een barstende koppijn (had dag niet ge-UT't) een gevoel van: IK WIL EEN RAAM IN ME KAST!
Nadat ik natuurlijk GoT geraadpleegt had (TFS
) over de eventele manieren waarop men zijn kast kon ontdoen van een stukje ongewenst staal waar later een glaasje in/achter moet komen, ben ik tot de conclusie gekomen: Ik probeer es wat.
Ik de ijzerzaag gepakked, gaatje in me kast geboort, ijzerzaag erin en ZZzZzzagen... GING NIET SNEL GENOEG!
Jongens, en eventueel meisjes
, gebruik geen Dremel Multi, geen ijzerzaag, maar de goede, oude vertrouwde DECOUPEERZAAG. Koop een blad geschikt voor metaal (tot 5 mm dik) en je jaagt er doorheen. En met een leuke vijl kan je de boel bijvijlen als je geen vaste hand heb...
Vanmorgen begonnen, casemod nou al bijna af (kast moet nog gespoten), maar glas, lampje en alles zit al. Doupeerzaag en de vijl. Meer hebbie niet nodig voor een gat in je kast.
Da wou ik ff kwijt, hope dat de future casemodders wat aan mijn "bevindingen" hebben.
Pics of case komen soon...
Nadat ik natuurlijk GoT geraadpleegt had (TFS
Ik de ijzerzaag gepakked, gaatje in me kast geboort, ijzerzaag erin en ZZzZzzagen... GING NIET SNEL GENOEG!
Jongens, en eventueel meisjes
Vanmorgen begonnen, casemod nou al bijna af (kast moet nog gespoten), maar glas, lampje en alles zit al. Doupeerzaag en de vijl. Meer hebbie niet nodig voor een gat in je kast.
Da wou ik ff kwijt, hope dat de future casemodders wat aan mijn "bevindingen" hebben.
Pics of case komen soon...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0