Monitor voor PS4 / PS5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlito1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-06-2020
Mijn vraag
Ben op zoek naar een goede game monitor , mag zo'n 300 tot 400 euro kosten

Ik game veel op mijn PS4 , speel veel CoD / Apex Legends. Ik wil graag over stappen op een monitor omdat ik denk dat dit een verschil gaat maken in het gamen.

Maar omdat ik geen PS4 pro bezit zit ik met een aantal vragen. De BenQ EL2870U - 4K HDR Monitor lijkt mij een goede monitor maar dit is een 4 K scherm , nu ondersteund mijn playstation geen 4K ,als ik mijn PS4 hierop aansluit krijg ik dan een blurry beeld? Of past het beeld zich aan met wat mijn playstation aan kan?

Heeft hier iemand ervaring mee?

Waarom ik een 4K scherm kies , omdat ik vast wil voorbereid zijn op de komst van PS5 , ik denk dat dit dan een uitstekend scherm is om op door te gamen.

Dit scherm heeft een reactie tijd van 1 ms en dat lijkt me erg fijn omdat ik voornamelijk veel in Apex Legends in Rank games speel.

Wat ik ook fijn vond van dit beeldscherm is dat er 2 HDMI poorten op zitten, dit lijkt me erg handig omdat ik dan mijn pc ook gewoon erop kan aansluiten.

Relevante software en hardware die ik gebruik

PS4 / en heb ook een pc die ik wil gebruiken op de monitor.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
BenQ EL2870U - 4K HDR Monitor

https://www.bol.com/nl/p/...wE#product_specifications

Ik zoek een max 27 a 28 inch monitor.

Zijn hier mensen met een PS4 die al gamen op een monitor en die hier al ervaring mee hebben? Zo ja wat voor scherm gebruik jij en waarom?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:19

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlito1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-06-2020
Ik had ook de vraag gesteld bij Ben Q support en daar heb ik antwoord van gehad. Ik plaatst dit hier nog even voor wie het interessant vind.

En sorry Moderator heb dat niet goed gelezen.

BenQ Support <sfsc@benq.eu>
Di 26-5-2020 11:01
Beste Eddy,

Bedankt voor uw interesse in de BenQ EL2870U
Deze monitor werkt ook met de PS4. De monitor pikt automatisch het juiste resolutie signaal op, dit zal dan voor nu nog even geen 4K zijn maar dat komt met de PS5 helemaal goed.