Toon posts:

Aankoopadvies soundsysteem Harman Kardon of Sonos?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweak_1
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-07-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed geluidsysteem.

Ik heb een grote woonkamer met een Samsung QLED 55 Inch. Ik wil hier de 'Bioscoopervaring' aan toevoegen door een goed soundsysteem. Maar tegelijkertijd wil ik ook de TV uit kunnen zetten en via Spotify goed muziek kunnen luisteren.

Aangezien het om een pittige aankoop gaat zou ik het system ook langzaam willen uitbreiden. Van premium kwaliteit soundbar naar 5.1 bioscoop opzet en uiteindelijk naar Multiroom zodat ik muziek in meerdere tegelijk kan afspelen. Uiteraard moet alles met elkaar praten dus bv 2 speakers bij elkaar zodat er in stereo wordt afgespeeld. Voor muziek heb ik op dit moment de boxen van Bose Soundtouch 10 Geluid is niet verkeerd maar is aan een upgrade toe.

Ik zoek een?
Soundbar. Liefst Dolby Atmos en later uitbreidbaar

Wat is je budget?
1.000 tot 1500 voor een kick-ass setup

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bioscoopervaring en gewoon goede muziek afspelen

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe twijfel ik tussen Sonos en Harman Kardon. Bose zou ook een optie kunnen zijn

Grootste twijfel is dat ik veel klachten online zie over wegvallende verbinding… Ik wil uiteraard dat alles snel herkend wordt en soepel en storingsvrij wordt afgespeeld. Wat ik dan wel een + vind is de mooie display op de speler zelf maar dat is bijzaak.

Sonos is dan wel weer een bekender merk

Wat ik zelf al gevonden heb:

https://www.coolblue.nl/e...n-citation-bar-black.html

Wat zijn de meningen over deze soundbar? Ik denk dat ik hier dan ook een subwoofer voor nodig heb om echt goed geluid te hebben? Later wil ik dan deze erbij bestellen om de 5.1 bioscoop ervaring compleet te hebben: https://www.coolblue.nl/e...n-surround-set-black.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Is Dolby Atmos echt een toegevoegde waarde? Volgens de Media Markt heeft Kardon Dolby Atmos maar ik zie het niet bij de specs staan.

Setup die ik nu heb: Soundbar Samsung HW-MS650

Soundbar waar ik niet tevreden over was en heb teruggestuurd omdat het A: nauwelijks beter was dan de Samsung HW-MS650 en de BluTooth connectie steeds wegviel: https://www.coolblue.nl/e...arman-kardon-hw-q70r.html

Beste antwoord (via tweak_1 op 25-05-2020 18:07)

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:19
tweak_1 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:02:
Ik heb me totaal nog niet verdiept in het spel van recievers heet…. Kan iemand mij in de goede richting duwen?

Als ik nog even naar de soundbars kijk kom ik op deze uit: https://www.coolblue.nl/en/product/296946/sonos-playbar.html Al heeft deze geen Atmos. Zou het de moeite waard zijn om nog even te wachten op https://www.coolblue.nl/e...1926/sonos-arc-black.html Al zal ik mijn aankopen dan even spreiden totday ik ook de achterspeakers en subwoofer erbij koop :D

Met Sonos kan je eigenlijk geen miskoop doen toch? @J-East LG is nou niet echt een bekende speler op geluidsgebied toch? Ik wil niet zeggen dat de duurste bar ook de beste bar is maar 650 euro voor een complete setup is wel erg goedkoop of niet?
Klopt, LG is geen bekende speler op audio-gebied. Maar de LG-soundbars zijn getuned door Meridian, zoals de Samsung-soundbars getuned zijn door Harman/Kardon. Voor de LG SL9Y betaald je geloof ik 499,- (incl. subwoofer) en die heb ik vergeleken met de Bose 700 die inclusief subwoofer zo'n 1200,- kost. Met Atmos-content wint de LG het uiteraard, en in mijn optiek klinkt dit ook een stuk beter dan de Bose. De Bose zal het waarschijnlijk wel winnen als het om niet-Atmos content gaat, maar ik vraag me af of dat het prijsverschil waard is. Echter...wanneer speel je Atmos-content af? Alleen bij sommige series en/of films (bijv, via Netflix) waarbij die specifieke content beschikbaar is. En dat is dus niet bij huis-tuin- en keukengebruik. Dus je moet ook voor jezelf nagaan of je er wel gebruik van zult maken. Net zoiets als 4K. Dit bestaat inmiddels ook al jaren, maar hoeveel content is inmiddels in 4K beschikbaar? En maak je hier dus vaak gebruik van?

En tuurlijk, voor de echte audiofiel zal het geluid vies tegenvallen, maar voor de gemiddelde consument die het geluid van z'n TV wil upgraden zijn de Atmos-soundbars prima (en betaalbare) opties, evenals bijvoorbeeld de Bose. Het ligt er maar net aan hoe en waarvoor je het wilt gebruiken, en ook of bijv. uiterlijk mee speelt.

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
In de setups die je hier omschrijft heeft Atmos om te beginnen geen enkele toegevoegde waarde. Leuk dat de marketing afdelingen van de diverse merken deze stickers op allerhande producten plakken maar het zegt bijzonder weinig. Leuk dat die soundbar Atmos kan decoderen maar daar houdt het ook direct op. Om daadwerkelijk Atmos te ervaren, dien je het over een compleet andere boeg te gooien en heb je veel meer speakers nodig.

Een audio-liefhebber krijgt doorgaans nogal jeuk als je Bose of HK op de shortlist zet. Deze merken koop je vooral voor het minimalistische design en niet voor top-audio kwaliteit. En al helemaal niet voor de prijs-kwaliteitsverhouding.

Sonos is natuurlijk de koning van de multiroom audio. Dat zit zeker helemaal goed. Qua aansluitmogelijkheden en opties is het wat beperkter. Audiokwaliteit is naar mijn mening niet top maar gewoon degelijk.

Gezien de optie om uit te bouwen: koop een goede receiver en ga het aantal speakers langzaam uitbreiden. Meer waar voor je geld, meer mogelijkheden en betere resultaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweak_1
Bedankt voor je reactive D vc V

Hmm ok geen Atmos dus.. Tja het werd mij aangeraden als neusje van de zalm.

Om eerlijk te zijn twijfel ik ook over HK. Boxen zien er gelikt uit en klonk goed bij de Media Markt maar dat vond ik van de https://www.coolblue.nl/e...arman-kardon-hw-q70r.html ook…..

Het zou wel mooi zijn als het allemaal niet teveel aanwezig is in de huiskamer. Op dergelijke enorme speakers zitten zowel ik als mijn buren niet te wachten :) https://www.hifiklubben.n...loerstaande-luidsprekers/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:20
tweak_1 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:41:
Bedankt voor je reactive D vc V

Om eerlijk te zijn twijfel ik ook over HK. Boxen zien er gelikt uit en klonk goed bij de Media Markt maar dat vond ik van de https://www.coolblue.nl/e...arman-kardon-hw-q70r.html ook…..

Het zou wel mooi zijn als het allemaal niet teveel aanwezig is in de huiskamer. Op dergelijke enorme speakers zitten zowel ik als mijn buren niet te wachten :) https://www.hifiklubben.n...loerstaande-luidsprekers/
Ergens heeft hij gelijk maar er is een keerzijde aan de medaille. Natuurlijk komt dolby atmos op zijn recht met een losstaande receiver en 11 speakers, allemaal bedraad met kabels gesmeden door elven onder het maanlicht.

Een soundbar met dolby atmos, kan een goede poging doen om dit gevoel te emuleren (door o.a. speakers geluid ook richting de plafond te sturen). Dit is een prima alternatief als je huis niet vol wilt hebben met grote en lelijke speakers en daar wat geluidskwaliteit voor wil inleveren. En eerlijk gezegd, tenzij je een audiofiel bent, ga je daar ook prima gelukkig mee zijn.

Mijn ervaring is wel altijd een soundbar + sub een betere keus is.
Deze van LG is ook interessant (en erg groot)
https://www.coolblue.nl/p...44/lg-sl10yg-lg-spk8.html of https://www.jbl.nl/home-audio/JBLBAR913DBLKEP.html. Eventueel ook los te bestellen als soundbar en sub. Zoek even op google na reviews en probeer een uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
tweak_1 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:41:
Atmos is een recente ontwikkeling en kun je wellicht als neusje van de zalm betitelen. Maar de meeste elektronicaverkopers maken gebruik van de onwetendheid van de meeste consumenten. Voor een Atmos-ervaring komt er meer om de hoek kijken.
In huis is dat natuurlijk persoonlijk en dat snap ik echt wel. Qua buren niet altijd hoor. Bij de meeste sets met van die melkpak speakers moet je veel meer leunen op de subwoofer om de beperkingen van die melkpakjes deels op te vangen. Een overactieve subwoofer zal dan sneller overlast bezorgen.

Uiteindelijk is alles een persoonlijke voorkeur. En als je er zelf tevreden mee bent, is het altijd goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J-East
Ik moet zeggen dat ik wel degelijk verschil hoor bij soundbars met en soundbars zonder Atmos. Afgelopen weekend geluisterd naar zowel de Bose 700 + sub én de LG SL8Y (en SL9Y) + sub en daar hoor je echt wel goed het verschil. Kanttekening die gemaakt moet worden is natuurlijk wel dat de content ook speciaal gemaakt was voor Atmos. Maar ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was en dat de Bose daarna wat kaal klonk.
Maar ik vraag me wel af of je dit verschil thuis ook gaat merken. Het is ook maar net wat je gewend bent. Wat je niet hebt mis je ook niet waarschijnlijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Atmos is een meerkanaalstrack die via meerdere speakers, verspreid door de ruimte, weergegeven wordt. Dat laatste mis je met een soundbar; ergo: als een soundbar Atmos snapt, wordt het geluid gekunsteld weergegeven. Kan best klinken, maar is niet zoals het bedoeld is. Praktisch gezien: de soundsbar snapt dat het een bepaald type signaal is, en kan daar iets mee doen. Of niet.

Als jij 1500 euro uit wilt geven, doe jezelf een lol, ga voor een receiver met een paar mooie bookshelves en een subje. Ga je veel en veel meer plezier aan beleven.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:10
Eens met @D vd V en @The Eagle

Ga voor een receiver en losse speakers. Dat kan je én uitbreiden én komt je beleving ten goede. Precies de 2 dingen die je wilt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweak_1
Ik heb me totaal nog niet verdiept in het spel van recievers heet…. Kan iemand mij in de goede richting duwen?

Als ik nog even naar de soundbars kijk kom ik op deze uit: https://www.coolblue.nl/en/product/296946/sonos-playbar.html Al heeft deze geen Atmos. Zou het de moeite waard zijn om nog even te wachten op https://www.coolblue.nl/e...1926/sonos-arc-black.html Al zal ik mijn aankopen dan even spreiden totday ik ook de achterspeakers en subwoofer erbij koop :D

Met Sonos kan je eigenlijk geen miskoop doen toch? @J-East LG is nou niet echt een bekende speler op geluidsgebied toch? Ik wil niet zeggen dat de duurste bar ook de beste bar is maar 650 euro voor een complete setup is wel erg goedkoop of niet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

Ik vind 1500,- voor een complete setup ook goedkoop ;). En ik ben van mening dat Sonos alleen een leuke optie is voor wat geluid op de slaapkamer of in de keuken. Maar dat is niet wat hij wilde zeggen met zijn LG/Bose verhaal, zijn punt was dat Atmos voor hem wel verschil maakte.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• J-East

Klopt, LG is geen bekende speler op audio-gebied. Maar de LG-soundbars zijn getuned door Meridian, zoals de Samsung-soundbars getuned zijn door Harman/Kardon. Voor de LG SL9Y betaald je geloof ik 499,- (incl. subwoofer) en die heb ik vergeleken met de Bose 700 die inclusief subwoofer zo'n 1200,- kost. Met Atmos-content wint de LG het uiteraard, en in mijn optiek klinkt dit ook een stuk beter dan de Bose. De Bose zal het waarschijnlijk wel winnen als het om niet-Atmos content gaat, maar ik vraag me af of dat het prijsverschil waard is. Echter...wanneer speel je Atmos-content af? Alleen bij sommige series en/of films (bijv, via Netflix) waarbij die specifieke content beschikbaar is. En dat is dus niet bij huis-tuin- en keukengebruik. Dus je moet ook voor jezelf nagaan of je er wel gebruik van zult maken. Net zoiets als 4K. Dit bestaat inmiddels ook al jaren, maar hoeveel content is inmiddels in 4K beschikbaar? En maak je hier dus vaak gebruik van?

En tuurlijk, voor de echte audiofiel zal het geluid vies tegenvallen, maar voor de gemiddelde consument die het geluid van z'n TV wil upgraden zijn de Atmos-soundbars prima (en betaalbare) opties, evenals bijvoorbeeld de Bose. Het ligt er maar net aan hoe en waarvoor je het wilt gebruiken, en ook of bijv. uiterlijk mee speelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweak_1
Je hebt gelijk over Atmos. Er zijn idd maar een paar films die Atmos ondersteunen die voor mij interessant zijn… Wellicht laat ik mij een beetje meeslepen omdat ik graag voor de 'snufjes' en 'het nieuwste van het nieuwste' ga :D Het moet natuurlijk wel een beetje 'toekomstproof' zijn maar ik zie Atmos geen standard worden. En idd het Ultra-HD aanbod valt mij nog steeds erg tegen. Had gehoopt dat vanaf een bepaald moment ALLES in Ultra-HD zou uitkomen ;)

Maar zolang ik nog moet werken voor mijn geld toch een beetje het budget in de gaten houden.

Ik kan mij zo voorstellen dat voor de hardcore audiofiel Spotify ook een vies woord is?

Laten we zeggen ik heb nu de Soundbar Samsung HW-MS650 waar ik niet heel tevreden over ben en de https://www.coolblue.nl/e...arman-kardon-hw-q70r.html welke ik gewoon teruggestuurd heb omdat het mij de meerprijs niet waard is.

Is het de meerprijs in kwaliteit waard als ik naar de https://www.coolblue.nl/en/product/296946/sonos-playbar.html ga met tzt de achterspeakers en subwoofers? Ik wil dan ook nog een setje van 2 speakers bijkopen voor in de slaapkamer die mijn Bose Soundtouch 10 gaan vervangen handig als ik alles met 1 app kan bedienen.

Kwa uiterlijk kies ik idd voor de 'melkpakjes'. Die enorme speakers geven ongetwijfeld een supergeluid maar zijn mij te groot en te opvallen en dus veel de veel aanwezig. Ik wil gewoon beter lekker 'warm en vol' geluid krijgen van Spotify en een beetje 'Geluid om mij heen' voor de bioscoop ervaring.

Ik moet zeggen vindt dit een ontzettend moeilijke aanschaf… Ik heb geluisterd bij de Media Markt en dan als ik het thuis aansluit is het klote. ENORM verschil kwa prijs en zo objectief als de pest.... Als ik dan lees dat mensen lyrisch zijn over de samsung-harman-kardon-hw-q70r terwijl ik dit gewoon niet meer waard vond dan 150-200 euro..... En hoe duurder hoe beter gaat ook niet op. En geluid is gewoon focking duur voor een of andere reden…..

[Voor 23% gewijzigd door tweak_1 op 25-05-2020 17:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J-East
Ja nou, ik ziet een beetje in hetzelfde schuitje. Ik wil het liefst zo minimalistisch mogelijk en daar past eigenlijk de Bose bij (500 of 700). Maar die zijn gelijk een stuk duurder en hebben dus geen Atmos wat een leuke extra zou zijn.

De Samsung Q80R is misschien een optie voor je, of anders de Q90R die met achterspeakers komt.
Wat vind je niet goed aan de M650 en de Q70R? Ben wel benieuwd aangezien de Q70R ook op mijn lijstje stond (ivm formaat) en mijn broertje de M650 heeft incl sub en rear speakers.

Sonos valt bij mij af, de Beam klinkt te plat en de Playbar vind ik lelijk. De Arc is me te duur, zeker als daar nog een sub bij moet.

De LG’s vind ik qua uiterlijk weer minder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweak_1
Ik had de Soundbar Samsung HW-MS650 maar deze vond ik een beetje te mager… De 'Power' miste een beetje. De Q70r had ook een subwoofer erbij. Maar ik vond de kwaliteit nauwelijks beter dan de MS650 en de subwoofer voegde weinig toe in mijn beleving. Maar dat de Blutooth steeds wegviel (Lees soms 1 uur goed dan iedere 5 min wegvallen) . Bij de MS650 geen enkel probleem. Ik denk als ie toch terugmoet laat dan maar. Het was nog steeds 'niet genoeg' zegmaar.

Ik denk dat ik toch voor de SONOS playbar ga. Het is een mainstream bar maar ik ben ook een beetje mainstream ;) En dan breid ik later wel uit met boxen en subwoofer totdat ik een mooi setje heb.

Ik laat morgen ff weten als de soundbar er is of ie bevalt. Anders gaan we nog ff door met de discussie :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J-East
Dan kun je beter nog heel even wachten met aanschaffen. De Arc is op korte termijn beschikbaar dus de Playbar gaat gedumpt worden, kun je mooie korting op scoren 😬

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
tweak_1 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 17:25:
...

Kwa uiterlijk kies ik idd voor de 'melkpakjes'. Die enorme speakers geven ongetwijfeld een supergeluid maar zijn mij te groot en te opvallen en dus veel de veel aanwezig. Ik wil gewoon beter lekker 'warm en vol' geluid krijgen van Spotify en een beetje 'Geluid om mij heen' voor de bioscoop ervaring.

Ik moet zeggen vindt dit een ontzettend moeilijke aanschaf… Ik heb geluisterd bij de Media Markt en dan als ik het thuis aansluit is het klote. ENORM verschil kwa prijs en zo objectief als de pest.... Als ik dan lees dat mensen lyrisch zijn over de samsung-harman-kardon-hw-q70r terwijl ik dit gewoon niet meer waard vond dan 150-200 euro..... En hoe duurder hoe beter gaat ook niet op. En geluid is gewoon focking duur voor een of andere reden…..
Met kleine luidsprekers zal je nooit een "kick-ass" setup neerzetten, want met kleine luidsprekers zal je sub veel hoger moeten spelen en is dus gemakkelijk te plaatsen (als in je hoort waar hij staat). Verder mis je de SPL om zuiver en hard te kunnen spelen.

Dat het in de MM goed klinkt kan, bij jouw thuis zal het altijd anders klinken. In het laag omdat je veel meer last hebt van room modes in het laag (thuis luister je in het laag naar de ruimte, en minder naar de luidspreker), en omdat de reflecties anders zijn. Het laag kan je alleen maar uitvogelen door te meten en te schuiven. Er is een reden dat ik twee subwoofers ga aanschaffen: dat zorgt voor een gelijkmatiger laag mits goed geplaatst.

En het hoog kan je redelijk goed voorspellen door luidsprekers te kopen met een gelijkmatige afstraling. Maar metingen m.b.t on en off-axis prestaties van soundbars ga je niet vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:20
Ik lees/adviseer ook even mee. Op zolder heb ik een 5.1.2 opstelling. In de woonkamer hen ik toevallig ook de samsung ms650 soundbar. Dat is natuurlijk een enorm verschil. Maar goed, alleen de subwoofer was al 550€ op zolder. Bewust voor de zolder als hobby ruimte gekozen omdat ik verschillende dingen kan proberen en het geluid hard kan zetten.

Echter gaan we waarschijnlijk op korte termijn verhuizen en wil ik een fatsoenlijke audio installatie neerzetten in de woonkamer. Daar wil ik graag multiroom audio hebben en dolby atmos/dts X. Een probleem: vrouwlief wilt zo min mogelijk speakers in zicht hebben..

Kom zo gauw bij het volgende lijstje:
- sonos
- harman kardon citation
- teufel
- denon/ heos

Ik neig nu naar een denon receiver in 2.1 opstelling en losse wifi speakers voor multi room. Dan wachten op een grote verbouwing

Acties:
  • +3Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 17:16
Laat je niet opjutten door alle zogenaamde audiofielen hier. Wat de helft lult met de menigte mee hier. Laat het woord Sonos vallen en de helft begint te steigeren.

Ik kan je in ieder geval mijn ervaring geven. Mijn setup was een Denon receiver en een paar bookshelf B&W speakers. Na de geboorte van onze zoon, die het maar al te leuk vond om er met zn vingers in de prikken, vonden wij het tijd om ze weg te doen. Daarnaast heeft mijn vrouw er altijd een rothemel aan gehad.

Uiteindelijk de set verkocht en er een Sonos Beam voor teruggekocht. Na 5 jaar B&W was het wel even slikken, maar ik zou nooit meer terug willen. De eenvoud van dat systeem icm de makkelijke uitbreiding en Google Assistant. Na een week was dat B&W geluid al uit mn brein verdwenen. En het verschil tussen het geluid van de tv en de Beam is nog steeds giga veel beter.

Als ik jou was, koop een Sonos Arc. Minimalistisch, praktisch en mooi design. Ik zit te denken om te upgraden.

[Voor 13% gewijzigd door aschja op 25-05-2020 20:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:37
aschja schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:54:
Laat je niet opjutten door alle zogenaamde audiofielen hier. Wat de helft lult met de menigte mee hier. Laat het woord Sonos vallen en de helft begint te steigeren.

Ik kan je in ieder geval mijn ervaring geven. Mijn setup was een Denon receiver en een paar bookshelf B&W speakers. Na de geboorte van onze zoon, die het maar al te leuk vond om er met zn vingers in de prikken, vonden wij het tijd om ze weg te doen. Daarnaast heeft mijn vrouw er altijd een rothemel aan gehad.

Uiteindelijk de set verkocht en er een Sonos Beam voor teruggekocht. Na 5 jaar B&W was het wel even slikken, maar ik zou nooit meer terug willen. De eenvoud van dat systeem icm de makkelijke uitbreiding en Google Assistant. Na een week was dat B&W geluid al uit mn brein verdwenen. En het verschil tussen het geluid van de tv en de Beam is nog steeds giga veel beter.

Als ik jou was, koop een Sonos Arc. Minimalistisch, praktisch en mooi design. Ik zit te denken om te upgraden.
Dit dus, en om zelf ook een duit in het zakje te doen.

Zelf was ik ook sceptisch over alleen een soundbar, want, hoe krijg je daar ooit redelijk geluid uit?

Nadat ik ben wezen luisteren naar verschillende fabrikanten en setups. Was ik verkocht.

Had een dikke 5.1 set staan, met kabels overal en een halve kachel erbij.

Dus receiver en speakers verkocht, Beam en 2 rears ervoor terug, geen draden meer, toch 5.0 (nog geen subwoofer ;)) en genieten maar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saarjan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41
Sonos amp & 2* Sonos one . Met eigen boxen en subwoofer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee