Ik ben opzoek naar een burner waarmee ik audio cd's kan branden op zodanige wijze dat ik het kan instellen dat tracks elkaar naadloos opvolgen (dus zonder de 2 sec. stilte tussen nummer). Kan iemand mij goed model aanraden (rond 12 of 16 speed).
Verwijderd
is niet afhankelijk van de burner, is vooral afhankelijk van je brandprogramma...ik gebruik WinOnCD 3.8 en heb daar totaal geen problemen mee...weet wel dat EZCD daar nog wel es lastig mee wil doen (kl*teprogramma
)
EZCD doet dat hier ook fijn en wel op een lite-on 16x brandertje.....
can you read my mind?
Verwijderd
afhankelijk van welke versie en welke settings je hebt getweaked
ik had er iig veel moeite mee dat goed te krijgen, vandaar nu dus winoncd 3.8
heb trouwens een HP 2x6x burner
jaja er komt binnenkort een nieuwe
heb trouwens een HP 2x6x burner
jaja er komt binnenkort een nieuwe
Mwoah, Nero 5.5, Winoncd 3.8 en EZCD 5.0 heb ik draaien en die ondersteunen tegenwoordig allemaal dat cross-fade perfect.....
can you read my mind?
Verwijderd
Dat naadloos opvolgen heet disc-at-once en dat is idd een optie die je bij de meeste progjes kan instellen als je gaat burnen. Maar als je een goede brander wil.. Plextor heb ik gehoord schijnt goeie te maken. Tis alleen wel duur.. 700,- ofzo.. maarja
Hier ook!Op dinsdag 07 augustus 2001 00:20 schreef cruncher het volgende:
EZCD doet dat hier ook fijn en wel op een lite-on 16x brandertje.....
Bedankt voor de snelle reacties. Ik gebruik Nero 5. Het is zo dat de creative brander NIET vanaf mp3 'disc at once' kan schrijven. (Dit is bevestigd door de Creative helpdesk) Vind ik zelf een beetje raar omdat mp3's omgezet worden naar wav voor het schrijven. Ik zoek dus nu een brander die het wel kan.
een lite-on 12x10x32 ( heb ik ook )
met nero 5.nogiets
werkt perfect nooit problemen mee
MP3 direct naar de cd toe
met nero 5.nogiets
werkt perfect nooit problemen mee
MP3 direct naar de cd toe
Kun je de mp3tjes niet gewoon eerst omzetten in wav-jes en vervolgens de wav-jes disc-at-once branden met nero? Dat zou moeten lukken lijkt me.Op dinsdag 07 augustus 2001 08:07 schreef funkymike het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties. Ik gebruik Nero 5. Het is zo dat de creative brander NIET vanaf mp3 'disc at once' kan schrijven. (Dit is bevestigd door de Creative helpdesk) Vind ik zelf een beetje raar omdat mp3's omgezet worden naar wav voor het schrijven. Ik zoek dus nu een brander die het wel kan.
Verwijderd
Niet teveel naar die helpdesk luisteren, dit is namelijk totaal onafhankelijk van het type brander, heeft gewoon met je software(-instellingen) te maken.Op dinsdag 07 augustus 2001 08:07 schreef funkymike het volgende:
Verwijderd
Klopt heeft puur met software te maken!
Maar als je perse een nieuwe brander wil is plextor een topmerk
Maar als je perse een nieuwe brander wil is plextor een topmerk
een lite-on, ik zou als ik jou was de 16 speed of 24 nemen. Komt best goed uit de testen en zekeer z`n geld waard.
Ik zelf heb de Aopen 1232Pro, een 12x brander met justlink. Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Nog geen CD is mislukt, en hij is ook snel. Je kunt hem bij Mycom of Aragorn kopen voor 260 gulden en dat is geen geld, want normaal kost ie 370, en voor een 16x brander betaal je al vlug 100 piek meer...
Volgens pricewatch kost een lite-on 16x iets van 299,- nog maar.
Ik heb hem nu 2 maanden, werkt perfect dat ding..... alleen fireburner en cdrwin brandersoftware doen het (nog) niet.
Maar dat is effen wachten op een update....
Ik heb hem nu 2 maanden, werkt perfect dat ding..... alleen fireburner en cdrwin brandersoftware doen het (nog) niet.
Maar dat is effen wachten op een update....
can you read my mind?
Pagina: 1