Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik heb al jaren iPhones. Van de eerste originele tot de 4, 5s, 6s, 8 en XR. Tussendoor heel veel geflirt met android. Samsungs, HTC en een oneplus 6 maar altijd terugvallen op een iPhone.

Dit jaar kriebelt het weer.l (mag om de twee jaar een telefoon met een beetje korting uitzoeken via de werkgever dus restwaarde is fijn) Kan zoals ik altijd doe voor een iPhone gaat. Die werkt gewoon, goede foto's, snel, jaren support en Apple pay.

Of toch een android. Zie dat ze daar veel meer innovatie hebben, refresh rate, customization, meerdere camera's. En wat ik bij android wel zie en Apple mis is dat nieuwe features best vaak uitkomen op oudere toestellen. Bijvoorbeeld Samsung die de nightmode camera beschikbaar maakt op de S10 en s9. Apple doet dat niet.

Samsung trekt me opzich wel. Hele Mooie toestellen, licht, en snel. Jammer van de exynos vs snapdragon en dat bijvoorbeeld de S10 nog maar 1 android update krijgt.
Oneplus lijkt me ook mooi. Ooit een op6 gehad en eigenlijk spijt dat ik die heb weggedaan. 120hrz refresh, waanzinnig scherm, snel, snapdragon, en batterij. Jammer van de niet altijd even goede camera en issues met het scherm (groentinten, retentie). Wel snelle updates.
Of gewoon niet zeuren en voor een pixel gaan. 4a of zelfs 3a. Voor wat ik ermee doe kan ik er makkelijk nog 2 jaar mee doen. En geweldige foto's.

Nu ik dit zo op een rij zet lijk ik te neigen naar een iPhone in september, de 5.4 of de normale 6.1. Maaaaaar, android kriebelt ook wel 😀.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Locke_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:12

Locke_

Never fear....

Ik heb de iPhone gehad van de 3G tot de 6 en daarna een tijdje met Android gewerkt Samsung, Xiaomi (met MIUI en LineageOS) en tot begin dit jaar met Android One (Mi A1 & A2). Ben sinds begin dit jaar weer aan de iPhone (Xr) en moet zeggen dat ik erg happy ben. Het werkt gewoon net even soepeler, voelt sneller aan en updates zijn een stuk betrouwbaarder (oké dat is voornamelijk een Xiaomi probleem) en updates komen snel (dat is een probleem waar in mijn ervaring weer alleen Android One geen last van heeft).

Ik zal op ten duur ook wel weer de kriebel krijgen om over te stappen, maar voor nu zou ik zeggen ga voor een iPhone.

“Please let me know if there’s some other way we can screw up tonight.”

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee