2 iPads, 2 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkie10
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12-02 20:53
Hallo,

Ik heb een vraag... Heb al op diverse forums en sites gekeken, maar kan niks relevants vinden.

Vond hier nog 2 oude iPads. Ik denk zelfs de eerste of de 2e generatie.
Die wilde ze opnieuw instellen om gewoon een beetje te gebruiken om te surfen oid.

Nu hebben ze allebei een ander probleem.

De eerste start gewoon op en die heb ik ook kunnen leeghalen (Wissen).
Bij het opnieuw instellen loop ik er tegenaan dat hij mijn Wifi niet wil pakken.
Zowel mijn reguliere als mijn gasten netwerk staan gewoon in de lijst, maar wanneer ik mijn wachtwoord invoer zegt hij dat het onjuist wachtwoord is. Heel veel keer geprobeerd, dus is echt geen typfout.
Als ik hem verbind met mijn hotspot van mijn telefoon, doet hij het wel.
Ik heb als router de Deco's van TP link, zowel M9plus als M5.

De tweede zit in de oplader en springt van Apple logo naar uit. Kan er verder niks mee.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het werkt beter als je voor ieder probleem een apart topic aanmaakt. Anders gaan er 2 discussie door elkaar lopen. Daarnaast helpt als je precies vertelt wat voor iPads het zijn, en welke versie van iOS er op draait (voor de iPad die opstart). Deze vragen staan ook in de template die je kreeg toen je je topic opende. Zie Een iPad-model herkennen hoe je je iPad kunt identificeren.

Dat gezegd hebbende: als je zoekt je zoek naar ipad can't connect wifi vind je al een hoop aanwijzingen. Bijvoorbeeld Als een iPhone, iPad of iPod touch geen verbinding maakt met een wifinetwerk, of iPhone or iPad can’t connect to WiFi – How to fix the problem After Updating iOS.

Hetzelfde met de iPad die herstart: als je zoekt naar ipad stuck in boot loop vind je al een hoop aanwijzigen, bijvoorbeeld iPad stuck in an endless loop.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic aanmaken, voor elke iPad een. Vermeld dan duidelijk wat precies het probleem is, welke relevante hardware en software je gebruikt, waar je naar gezocht en gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en wat het resultaat is. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.