Hallo,
Ik heb een vraag... Heb al op diverse forums en sites gekeken, maar kan niks relevants vinden.
Vond hier nog 2 oude iPads. Ik denk zelfs de eerste of de 2e generatie.
Die wilde ze opnieuw instellen om gewoon een beetje te gebruiken om te surfen oid.
Nu hebben ze allebei een ander probleem.
De eerste start gewoon op en die heb ik ook kunnen leeghalen (Wissen).
Bij het opnieuw instellen loop ik er tegenaan dat hij mijn Wifi niet wil pakken.
Zowel mijn reguliere als mijn gasten netwerk staan gewoon in de lijst, maar wanneer ik mijn wachtwoord invoer zegt hij dat het onjuist wachtwoord is. Heel veel keer geprobeerd, dus is echt geen typfout.
Als ik hem verbind met mijn hotspot van mijn telefoon, doet hij het wel.
Ik heb als router de Deco's van TP link, zowel M9plus als M5.
De tweede zit in de oplader en springt van Apple logo naar uit. Kan er verder niks mee.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Thanks alvast!
Ik heb een vraag... Heb al op diverse forums en sites gekeken, maar kan niks relevants vinden.
Vond hier nog 2 oude iPads. Ik denk zelfs de eerste of de 2e generatie.
Die wilde ze opnieuw instellen om gewoon een beetje te gebruiken om te surfen oid.
Nu hebben ze allebei een ander probleem.
De eerste start gewoon op en die heb ik ook kunnen leeghalen (Wissen).
Bij het opnieuw instellen loop ik er tegenaan dat hij mijn Wifi niet wil pakken.
Zowel mijn reguliere als mijn gasten netwerk staan gewoon in de lijst, maar wanneer ik mijn wachtwoord invoer zegt hij dat het onjuist wachtwoord is. Heel veel keer geprobeerd, dus is echt geen typfout.
Als ik hem verbind met mijn hotspot van mijn telefoon, doet hij het wel.
Ik heb als router de Deco's van TP link, zowel M9plus als M5.
De tweede zit in de oplader en springt van Apple logo naar uit. Kan er verder niks mee.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Thanks alvast!