Toon posts:

Welke setup ? AMD VS Intel..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-12 09:16

mr.loepie

Canon Eos R5 + wat glas ;-)

Topicstarter
wat zou een betere keus zijn ?

Ik zoek een?
opvolger voor mijn huidige setup (Asus maximus XI hero wifi en Intel 9900KS

Wat is je budget?
geen max.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus is wel mijn merk.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
het systeem zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor foto en video bewerken. met adobe PS en LR

gezien ik het leuk vind steeds nieuwe pc's te bouwen wil ik wel weer upgraden..
en ben altijd al een Intel fan geweest maar denk dat AMD (3950X) toch wel heel gaaf is tov de 9900KS of de 10900K , zeker de hoeveelheid meer cores. ik kan er alleen nog niet achterkomen of LR en PS ook gebruikmaken van meerdere cores.

[Voor 16% gewijzigd door mr.loepie op 24-05-2020 13:56]

Asus Formula Z690, i9 12900K @ 5.2 GHZ all core (custom WC) , 32GB 6000mhz C32-36-36 Corsair Dominator DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:25
Lightroom: https://www.pugetsystems....s-AMD-Ryzen-3rd-Gen-1761/

Photoshop: https://www.pugetsystems....s-AMD-Ryzen-3rd-Gen-1759/

9900ks is ongeveer 10700k.

[Voor 5% gewijzigd door mitsumark op 24-05-2020 15:19]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee