Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

audio apparaat om via usb mp3 te kunnen afspelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pejoar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 13:30
Ik zoek een micro of miniset om vanaf een USB stick mp3 bestanden te kunnen afspelen.
Met afstandsbediening ,koptelefoon aansluiting en USB.
Wil graag info over het af te spelen mp3 bestand kunnen aflezen op het apparaat, dus artiest en nummer.
Hoef eigenlijk geen radio of cd speler er bij te hebben.
USB stick heeft ruim 3000 bestanden
De prijs zou rond de 100 euro moeten zijn.
Heb 2 dingen gevonden 1.Philips MCM2300 80 euro bij bol en
2.Sony CMT-SBT20B 120 euro bij bol,deze heeft dab radio wat niet nodig is
Kan niet zien of deze toestellen ook de juiste info weergeven
Hoef dus ook geen Bluetooth of smartphone die dit ook wel kunnen.

Bedankt bij voorbaat voor wat tips!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Evenals je vorige topics is deze ook wat aan de vage kant. Maar je zoekt dus een audio set waarmee je mp3 bestanden die op een usb-stick staan wil afspelen. En je vraagt je dus af of zo’n audio set de naam van de artiest en het nummer correct weergeeft op het display.

Ik heb geen ervaring met de specifiek door jou genoemde sets. Maar de audio apparatuur die ik zelf in het verleden en heden gebruikt heb, deden dat allemaal.

Er is dan wel één heel belangrijke voorwaarde: de mp3-tags van de af te spelen bestanden moeten correct zijn. De audio set zal immers weergeven wat in die tags staat.

Om hier toe te komen, zul je in ieder geval 1x alles moeten controleren. Mijn bibliotheek bestaat uit ruim 10.000 bestanden. Ja, het was oersaai en langdradig om dit allemaal te controleren maar je hebt er vervolgens jarenlang plezier van. En zorg er voor dat wanneer je nieuwe bestanden aan je bibliotheek toevoegt, de tags goed zijn.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True