Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

voorzieningen zoeken met google via opera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 08-06 19:53
Hallo,

Graag had ik als ik in word via voorzieningen een woord uit tekst opzoek, dit via mijn browser, opera, gedaan
en dus niet via safari.
Dit gebeurt toch, ondanks het feit dat opera als standaardbrowser is ingesteld in systeemvoorkeuren -> algemeen.

Ik denk dat ik het ergens in de afgebeelde menu ('zoek met google')moet instellen?

Groet!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

De 'voorzieningen' zijn afkomstig van specifieke apps. De 'Zoek op Google' voorziening komt van Safari, en kan dus niet een andere browser openen. Dan zou Opera een eigen voorziening moeten hebben. Opera heeft deze zelf niet, dus dan zou je zelf een voorziening kunnen maken en toevoegen aan dit menu. Zie ook:

https://stackoverflow.com...rch-with-google-in-chrome

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 08-06 19:53
Bedankt voor de info! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Die optie om dan zelf maar de voorziening toe te voegen is wel de beste, enige nadeel is dan mogelijk dat je 2 keer "Zoeken bij Google naar..." in je contextuele menu krijgt te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kan de service een eigen naam geven (en volgorde aanpassen van het menu als het goed is)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True