Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hindrik123
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-06 12:39
Hallo,

Ik heb een rx 570 4gb sapphire pulse.
Ik heb problemen met het starten van een aantal games. De fans beginnen te draaien, dan krijg ik een fout melding van Windows. dat het spel niet meer werkt geen bsod. Normaal surfen over het web gaat het prima. Bij het opstarten van de pc krijg ik bij de post een soort artifact van 5 seconden maar daarna functioneert de pc prima. Heb de bios geflasht want de kaart heb ik tweedehands gekocht maar er zat een verkeerde bios op Windows deed een beetje raar. Ik heb ook al ddu er overheen gehad. De drivers installeren is het probleem niet. Ik heb de Gpu Underclockt op 1000 mhz memoryclock niet aangezeten. Ik ga zo even een mem86 test er over heen doen of het aan het memory van de gpu licht.

Hebben jullie oplossingen van dit probleem laat me weten?

Systeem
CPU i7 860 Stock
Ram 2 x 4 gb 1600mhz stock
Mobo ga-p55-ud3
PSU antec Hcg 620 watt
Rx 570 4gb
Old gpu HD 7770 1gb werkte goed
250gb Samsung ssd weet niet zo snel welke
Thermaltake case

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Is hij hiervoor als gamekaart gebruikt of om te minen? Gezien de verkeerde firmware vermoed ik dat laatste.

[Voor 32% gewijzigd door pagani op 24-05-2020 12:37]

Alienware M15 R2 OLED Review

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hindrik123
Weet ik niet maar waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Daarnaast, weet je heel zeker dat het een originele kaart is? Geen namaak van Wish?

Alienware M15 R2 OLED Review

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online
Radeon drivers verwijderd met DDU en de nieuwste geïnstalleerd?Heb je gedaan. Zit een beetje verstopt in de tekst.
Miningkaart geweest?

[Voor 39% gewijzigd door Uszka op 24-05-2020 13:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@hindrik123 Nieuwe RX570 ?
(gebruikte kan Mine BIOS op staan)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hindrik123
Ik heb bios geflashed naar de normale met atiflash zat waarschijnlijk ook een mining bios op maar het is niet bij koop gezegd maar de kans is groot dat het een ex miningkaart geweest is.

De gpu is gewoon van sapphire heb hem uitelkaar gehaald.
De gpu was ook goed verpakt met originele doos en boekjes tweede hands

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online
Heb je de kaart probleemloos werkend gezien voordat je het kocht?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hindrik123
Nee hij is verkocht als defect het probleem was dat de als de gpu games starte Windows een probleem error aangaf. Met name als ik een game start bijvoorbeeld gta V 5 seconden speelt de games normaal geen lag en de gpu wordt ook niet erg warm.

Edit dit heb ik in mijn verhaal bovenaan niet duidelijk gezegd elke game die ik speel krijgt de fout het programma reageert niet.

[Voor 22% gewijzigd door hindrik123 op 24-05-2020 14:03]

• hindrik123
Kan hier een slotje op deze topic die is 2 weken oud en mijn probleem heb ik zelf opgelost door de bios te reflashen en koelpasta te vervangen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True