Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Microsoft laat Outlook-gebruikers handtekeningen synchronise

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Nu online

LankHoar

Professionele amateur

Topicstarter
nieuws: Microsoft laat Outlook-gebruikers handtekeningen synchroniseren tusse...

@RoD de titel zoals die nu staat doet vermoeden dat het synchroniseren tussen allerlei apparaten plaats vind, dus bijvoorbeeld ook mobiele apparaten met Outlook. In de tekst blijkt later dat het enkel om Windows gaat. Mijn suggestie is om dit te verduidelijken in de titel.

Reden? Ik werd bij het zien van de kop blij met de gedachte dat ik nu dezelfde signatures op mobiel kan gaan gebruiken als die ik op de PC in gebruik heb. *O*
Toen ik doorklikte en het artikel las en erachter kwam dat het enkel om Windows apparaten onderling ging, was dat een beetje een domper -O-

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed punt, aangepast :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True