Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desertdognl
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20-06 11:03
Ik heb een Onkyo tx L50 aangesloten op mijn Samsung tv via de HMDI met CEC/ARC connectie.
Op de CBL/SAT HDMI input van de Onkyo zit mijn satelliet ontvanger aangesloten .
Verder worden er vooral apps op de tv gebruikt zoals Netflix, Youtube en Plex

Ik heb de Receiver en TV CEC/ARC gekoppeld. De instellingen zijn dan beperkt en staan nu op:
HDMI CEC: on
HDMI Standby Through: on
ARC: Auto

Als ik sateliliet tv kijk of gebruik maak van de apps op de tv gaat dit goed, Ik hoor audio alleen via de Receiver
Als ik echtet de Onkyo niet aanzet (of uitschakel) dan gaat het niet goed. In het begin heb ik beeld met audio, maar schakelt na een korte tijd naar de TV input en beeld/geluid valt weg.

Als ik de HMDI CEC uitzet kan ik de Standbye Through op de CBL/SAT HDMI input instellen, maar in deze setting krijg ik dan altijd als de Receiver aanstaat audio via de receiver én de TV. Deze lopen niet sync en krijg ik met de delay optie ook niet sync, dus dat wil ik niet.

Hoe stel ik de Onkyo Receiver zo in dat:
- CBL/SAT HDMI de standaard input is en niet in standy schakelt naar TV
- Als de Receiver aan staat voor satteliet tv of de tv apps, de audio alleen te horen is via de Receiver
- Als de Recveiver uit staat voor satteliet tv of de tv apps, de audio te horen is via de TV

...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True