Goedemorgen,
Ik heb hier al langer last van, maar omdat ik niet dagelijks mijn router instel vergeet ik het steeds.
Maar als ik in de user interface van de router zit, en ik schakel tussen tabblad LAN naar Internet (Of elk willekeurige andere optie) moet ik 45 seconden wachten tot de pagina geladen is.
Is dit normaal??
en is hier wat aan te doen?
Kan er op internet niks over vinden.
Vind dit zelf onwerkbaar traag en kan me dus niet vorstellen dat anderen met deze ervaring dit niet op internet delen.
Mogelijk gebruik ik niet de juiste technische zoektermen.
Hardware Version:Archer C3150 v2 00000000
Firmware Version:2.1.0 0.9.1 v005f.0 Build 170927 Rel.57074n
Overigens is de reden dat ik in mijn router wilde kijken dat ik bijna geen contact meer krijg met al mijn chromecasts. Heb 2 losse op hdmi en een ingebouwd in mijn tv.
Met internet eigenlijk tot voor kort geen problemen.
Behalve mijn telefoon die soms aangeeft wel verbonden te zijn maar geen internet.
Herverbinden is dan de oplossing.
Tegenwoordig gebeurt dat vaker en ook op de tablet tv en laptop.
Ik heb hier al langer last van, maar omdat ik niet dagelijks mijn router instel vergeet ik het steeds.
Maar als ik in de user interface van de router zit, en ik schakel tussen tabblad LAN naar Internet (Of elk willekeurige andere optie) moet ik 45 seconden wachten tot de pagina geladen is.
Is dit normaal??
en is hier wat aan te doen?
Kan er op internet niks over vinden.
Vind dit zelf onwerkbaar traag en kan me dus niet vorstellen dat anderen met deze ervaring dit niet op internet delen.
Mogelijk gebruik ik niet de juiste technische zoektermen.
Hardware Version:Archer C3150 v2 00000000
Firmware Version:2.1.0 0.9.1 v005f.0 Build 170927 Rel.57074n
Overigens is de reden dat ik in mijn router wilde kijken dat ik bijna geen contact meer krijg met al mijn chromecasts. Heb 2 losse op hdmi en een ingebouwd in mijn tv.
Met internet eigenlijk tot voor kort geen problemen.
Behalve mijn telefoon die soms aangeeft wel verbonden te zijn maar geen internet.
Herverbinden is dan de oplossing.
Tegenwoordig gebeurt dat vaker en ook op de tablet tv en laptop.
[ Voor 37% gewijzigd door FRANQ op 24-05-2020 11:10 ]