Toon posts:

Divx op mijn tv kijken, welke videokaart ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Asus 7700 Geforce GTS 2, maar dan zonder TV-out.

De Asus 7700 met tv out heeft weer het nadeel dat er alleen maar beeld op een scherm tegelijk getoverd kan worden.

Wat is op dit moment de beste/snelste kaart die 2 monitoren / monitor + Tv ondersteund?

Ik weet dat de Matrox G400 dit kan, maar die vind ik zelf niet snel genoeg. Heeft er iemand een suggestie welke kaart ik dan het beste kan nemen ?

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:36
met et progje tvcc2000 kon ik met mijn 7700 ook gewoon tv en monitor tegelijk beeld laten hebben, ging goed...

Verwijderd

Topicstarter
Mhhz.. misschien het proberen waard. Bedankt voor je tip.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Koop een Trust televiewer.
Ding werkt perfect hier, maar gebruik dan wel scart voor de beste beeldquality.

Is een echte aarader, en werkt tot een resolutie van 1024x768

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik heb hier een computer met een Matrox G450, dualhead. Die waarmee ik de tweede uitgang aan een televisie gekoppeld heb. Als de DIVX-jes in een resolutie een veelvoud van 16 geproduceerd zijn, dan vershijnen deze schermvullend op de televisie. Eveneens geld dat voor VCD en DVD. De kwaliteit is echt perfect!!!!!

Greetz,

Willems

Verwijderd

een Matrox PCI G450 is wellicht een optie als 2e grafische kaart
(kun je in totaal tot een maximum van 3 apparaten aansluiten, dus bv agp - monitor, dualhead uitgang1 DVI, dualhead2 TV-OUT)

Ik wil er zelf in elk geval wel eentje :9~

Zat ook te denken over een Radeon-All-In-Wonder PCI, maar toch...

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op maandag 06 augustus 2001 23:41 schreef ThaSarge het volgende:
met et progje tvcc2000 kon ik met mijn 7700 ook gewoon tv en monitor tegelijk beeld laten hebben, ging goed...
De resolutie op het beeldscherm is dan alleen wel best verneukt. Dat is, vind ik persoonlijk, niet echt aan te raden.

Maareh, topicstarter, waarom wil je PERSE tv EN monitor. Ik heb zelf ook een Asus videokaart, en wel de V6600 Deluxe, films kijk ik via TV, gamen doe ik op het scherm. Het enige wat ik wel eens doe via TV en scherm is tv kijken, Formule 1 via Canal+ via beeldscherm (mbv tv kaart) en RTL5 op tv.

Verwijderd

Ik heb de Radeon 64 mb. Echt masterlijk beeld!!!

Mzzl!

:p

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:30 schreef Toewan het volgende:

[..]

De resolutie op het beeldscherm is dan alleen wel best verneukt. Dat is, vind ik persoonlijk, niet echt aan te raden.

Maareh, topicstarter, waarom wil je PERSE tv EN monitor. Ik heb zelf ook een Asus videokaart, en wel de V6600 Deluxe, films kijk ik via TV, gamen doe ik op het scherm. Het enige wat ik wel eens doe via TV en scherm is tv kijken, Formule 1 via Canal+ via beeldscherm (mbv tv kaart) en RTL5 op tv.
Nou ik wil perse 2 schermen, omdat ik waarschijnlijk ook de TV op de kamer van mijn ouders erop aansluit.. Zodat hun een Divx kunnen kijken terwijl ik zelf nog gewoon achter de pc kan

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:46

Nicap

Tsssk....

Op dinsdag 07 augustus 2001 00:09 schreef BBL the 2nd het volgende:
een Matrox PCI G450 is wellicht een optie als 2e grafische kaart
(kun je in totaal tot een maximum van 3 apparaten aansluiten, dus bv agp - monitor, dualhead uitgang1 DVI, dualhead2 TV-OUT)

Ik wil er zelf in elk geval wel eentje :9~

Zat ook te denken over een Radeon-All-In-Wonder PCI, maar toch...
Lees dan wel ff de manual op Matrox m.b.t. die PCI versie van de G450. Op een systeem met non-intel chipsets kan de DVD-max feature namelijk problemen geven.
Tis maar dat je het weet.
Pagina: 1