Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Desktop upgrade, manusje-van-alles, max 1000 EUR

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybertinus994
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 10:27
Nu ik dagelijks thuis aan het werk ben en ik mijn tijdverdrijf ook meer in gaming zoek vind ik het tijd worden om mijn huidige desktop eens een forse upgrade te geven. M'n huidige desktop is een Intel i7-2600 met 16 GB RAM en een GeForce 650 Ti erin en zeker bij gamen merk ik dat die het net niet meer trekt. Ik ben geen hardcore gamer ofzo, maar een spelletje op z'n tijd vind ik leuk (de laatste tijd vermaak ik mij prima met Euro Truck Simulator 2). Windows staat op het moment op een WD Black 1 TB HDD, en dat is ook niet helemaal meer 2020 :p.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit gaat m'n dagelijkse machine worden voor zolang ik nog thuis moet werken. Ik ga hier dus van alles op doen. Ik ben werkzaam in de IT als systeem- en netwerkbeheerder, dus op afstand inloggen op andere systemen is wat ik daarvoor meestal doe (Citrix, SSH, VPN, enz.).
Daarnaast ben ik hobbymatig ook bezig met IT, en dat houd vooral in dat de machine daarom multi-OS gaat zijn. Ik ga er 3 OSsen op zetten: OpenBSD, Fedora en Windows. Binnen elk OS bouw ik nog wel eens een virtueel testnetwerk met VMs, dus dat moet ook prima gaan
En zoals in de intro genoemd, ik wil er ook af en toe een spelletje mee spelen. DIt is de hoofdreden dat ik Windows erop zet, eigenlijk.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000 EUR uitgeven aan deze upgrade, dus dat is inclusief verzending en alles wat er maar bedacht kan worden. Maar het is een leuk doel om maar 800 EUR uit te geven hieraan

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga alleen de core upgraden van m'n desktop, dus de rest blijft gewoon bestaan. Wat er mee gaat vanaf het oude systeem:
  • De kast: een Coolermaster Centurion 5
  • De voeding: ik weet niet meer wat voor voeding erin zit, maar hij is krachtig genoeg voor de huidige specs, en er hebben in het verleden 9 HDDs in deze machine gezeten (ondertussen nog maar 1 HDD en 1 SSD) en dat trok deze voeding ook.
  • De SSD, een Samsung EVO 860 1 TB S-ATA SSD, hier gaat Windows op komen.
  • Alle randapparatuur (toetsenbord, muis, monitoren, speakers, steering wheel, alles buiten de kast zeg maar)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb ik het volgende:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 169,-€ 169,-
1MoederbordenAsus TUF B450-Plus Gaming€ 91,-€ 91,-
1VideokaartenGigabyte Radeon RX 570 Gaming 8G€ 149,-€ 149,-
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS€ 131,30€ 131,30
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 1TB€ 181,-€ 181,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 721,30

Ik ga dus de S-ATA SSD over zetten van m'n huidige desktop en daar gaat Windows op komen. Op de NVMe SSD ga ik OpenBSD en Fedora zetten (die krijgen 500 GB elk).
32 GB RAM lijkt me een leuke upgrade t.o.v. de huidige 16 GB, maar als er voor weinig geld meer 64 GB RAM in gezet kan worden dan zeg ik daar niet direct nee tegen :).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De CPU wil ik van AMD hebben. Ik hoor om mij heen dat je op het moment meer performance per uitgegeven euro krijgt met een AMD CPU, dus dat lijkt me een zinnigere keuze. Verder wil ik overstappen op AMD vanwege alle Spectre en Meltdown leaks die bij Intel gevonden zijn. Ik ben root of domain admin op meerdere netwerken die ik beheer, ik vind dat ik hier prima rekening mee mag houden dat ongeautoriseerde mensen niet via mijn systeem op de netwerken terecht komen die ik beheer. Verder wil ik Intel ook niet belonen voor hun gedrag om deze leaks in te bouwen door weer een CPU van hun te kopen.
De videokaart wil ik ook van AMD hebben. OpenBSD werkt gewoon niet met nVidia kaarten (ja, een resolutie van 1024x768 op m'n 27" monitor... thnx, but no thnx), dus dat valt eigenlijk af. Onboard graphics is dan weer niet krachtig genoeg voor een spelletje zo af en toe, dus dan word het een AMD videokaart. Daarnaast lijkt het me kwa compatibiliteit ook handiger om een AMD videokaart naast een AMD CPU te zetten.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
kwa geluid zou het fijn zijn als de machine een beetje stil is, want ik zit er heel de dag direct naast, maar dit is zeker niet de belangrijkste factor in heel de build. Als m'n huidige voeding het ook aan kan met betrekking tot de rest van de hardware dan heb ik verder ook geen eisen aan het verbruik.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Niets van wat ik tot nu toe samen gesteld heb staat vast in steen (binnen de beperkingen van AMD CPU en GPU), ik sta open voor alle suggesties. Mijn grootste probleem is dat ik al jaren geen desktop meer heb samen gesteld voor mijzelf, dus ik ben daar wat roestig in. Verder heb ik vrijwel altijd Intel + nVidia gehad (op een AMD Athlon 3900+ in 2005 na...) en ook zakelijk kom ik eigenlijk alleen maar in aanraking met Intel CPU's. Ik ken het AMD landschap dus eigenlijk gewoon niet. Ik heb wat andere DAA topics doorgelezen en op amd.com rondgekeken naar de specs en ik heb daar dus het bovenstaande lijstje van gemaakt. Maar als hier hele domme dingen in zitten dan hoor ik het graag.
Aangezien ik nu op een Intel i7-2600 werk kan je zien dat ik lang doe met m'n desktop. Als het even kan wil ik deze nieuwe build ook voor langere tijd gaan inzetten (dus 5 jaar het liefste zeker wel, wellicht langer, eventueel wel een GPU upgrade tussendoor), Als ik daarom beter een wat duurde component met een nieuwere technologie kan gaan gebruiken, dan hoor ik dat ook graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16:16
Dat het vermogen van een voeding voldoende is wil nog niet zeggen dat deze geschikt is voor nieuwe hardware. Die stellen eisen aan een voeding waaraan de meeste oudere voedingen niet kunnen voldoen. Daarnaast spelen kwaliteit en leeftijd een rol bij de bruikbaarheid van een voeding. Een matige voeding van 6 jaar oud kan je maar beter vervangen. Welk merk en type voeding heb je?

Voor betere compatibiliteit en stabiliteit is pricewatch: Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B een veel betere keuze. Werkt gegarandeerd op 3200 MT/s en nog wel sneller ook als je wil.

RX 570 is eigenlijk niet meer interessant. Voor een paar tientjes meer haal een een beter presterende en zuiniger GTX 1650 Super.

970 EVO is te duur. pricewatch: Kingston A2000 1TB scheelt je 5 tientjes terwijl het prestatieverschil in dagelijks gebruik nihil is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-06 23:10
De SSD mag je al vervangen door een Kingston A2000, veel goedkoper en even snel voor jouw toepassingen.
Als je nog steeds de originele voeding hebt, zou ik hier toch aandringen om deze te vervangen, na 9 jaar is deze aan het einde van zijn levensduur... Ga gewoon voor een Seasonic GX-550 oid...
Ook de videokaart is niet echt meer van deze tijd, en ik zou eerder in de richting van een AMD RX 5600XT kijken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:39
DenHond schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:32:
Ook de videokaart is niet echt meer van deze tijd, en ik zou eerder in de richting van een AMD RX 5600XT kijken...
Wat moet hij met een videokaart van 300 euro...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online
Daarnaast lijkt het me kwa compatibiliteit ook handiger om een AMD videokaart naast een AMD CPU te zetten.
Dit zal je haast wel denken maar het tegen deel is vaak niet zo en in de praktijk ook niet

je ziet heel veel mensen die voor een AMD cpu gaan toch voor een Nvidia gaan , terwijl de Inter cpu gebruikers toch vaak bij een AMD blijven hangen

sarcast modes aan ..Misschien hebben AMD gebruikens minder vertrouwen in hun CPU dat ze dan voor een goede videokaart gaan , terwijl de Intel gebruikers vaak wel heel veel vertrouwen in hun CPU leggen dus kunnen ze een stapje terug doen wat betreft hun videokaart >:) >:) >:) sarcast modes uit
Ik zelf heb het liefst Intel - Nvidia

en toch vaak is een AMD CPU met een Nvidia GPU sneller dan een AMD CPU met een AMD GPU
hangt er ook vanaf welke games je speelt

https://www.techspot.com/...4-amd-ryzen-with-amd-gpu/

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DenHond
mitsumark schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:30:
[...]
Wat moet hij met een videokaart van 300 euro...
k ben geen hardcore gamer ofzo, maar een spelletje op z'n tijd vind ik leuk (de laatste tijd vermaak ik mij prima met Euro Truck Simulator 2).
Kwestie van een kaart te nemen die wat langer gaat meegaan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybertinus994
Allereerst: bedankt voor alle antwoorden, hier kan ik wat mee :).
Uszka schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:31:
RX 570 is eigenlijk niet meer interessant. Voor een paar tientjes meer haal een een beter presterende en zuiniger GTX 1650 Super.
OK, dan moet ik dus naar iets nieuwers gaan dan een RX 570. Maar niet de GTX 1650, want dat is een nVidia kaart en dat werkt niet met OpenBSD.
Uszka schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:31:
970 EVO is te duur. pricewatch: Kingston A2000 1TB scheelt je 5 tientjes terwijl het prestatieverschil in dagelijks gebruik nihil is.
Ah, dat verbaast me eigenlijk, dat dat verschil niet te merken is. Die A2000 heeft de helft van de IOPS tov de 970 EVO. Maar @DenHond zegt hetzelfde, dus als meerdere mensen hetzelfde zeggen, dan zal er zeker wel een kern van waarheid in zitten :).
Als je nog steeds de originele voeding hebt, zou ik hier toch aandringen om deze te vervangen, na 9 jaar is deze aan het einde van zijn levensduur... Ga gewoon voor een Seasonic GX-550 oid...
Volgens mij heb ik m'n voeding wel een keer vervangen, volgens mij samen met deze nieuwe videokaart, maar ik weet het gewoon niet zeker meer. En eigenlijk heb je ook gelijk. Waarom bezuinigen op een paar tientjes als me dat veel gezeur kan voorkomen. Ik ga die voeding toevoegen en gewoon op zeker spelen.
Hmm, dat is wel een heel wat duurdere kaart, als ik eerlijk ben. Is wel iets meer toekomst vast, maar ik denk dat ik dan beter toch voor de RX 570 kan gaan, en dan over een paar jaar een andere kaart kan kopen die weer in dezelfde prijsklasse zit, eigk. Want als ik voor een 5600XT ga, dan heb ik ook een ander moederbord nodig, want dat is een PCIe 4.0 kaart en m'n nu gekozen moederbord ondersteund maar PCIe 3.0. Naar deze optie heb ik gekeken voordat ik m'n openingspost maakte, maar dat heb ik geschrapt omdat ik dan over de 1000 EUR heen ga. Ik kan ook voor een RX 5500 XT gaan, dat heeft een iets schappelijker prijskaartje. Of levert de 5600XT zoveel meer performance op dat dat het prijsverschil waard maakt?
Om het even in perspectief te plaatsen: m'n huidige GeForce 650 Ti is *net* niet krachtig genoeg voor ETS2. Hij levert 20 tot 30 fps tijdens het spelen, en dat is net irritant. Dus vrijwel alles wat meer performance heeft dan die kaart zou genoeg moeten zijn, verwacht ik :) (correct me if I'm wrong).
ravw schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:06:
[...]
Dit zal je haast wel denken maar het tegen deel is vaak niet zo en in de praktijk ook niet

je ziet heel veel mensen die voor een AMD cpu gaan toch voor een Nvidia gaan , terwijl de Inter cpu gebruikers toch vaak bij een AMD blijven hangen

sarcast modes aan ..Misschien hebben AMD gebruikens minder vertrouwen in hun CPU dat ze dan voor een goede videokaart gaan , terwijl de Intel gebruikers vaak wel heel veel vertrouwen in hun CPU leggen dus kunnen ze een stapje terug doen wat betreft hun videokaart >:) >:) >:) sarcast modes uit
Ik zelf heb het liefst Intel - Nvidia

en toch vaak is een AMD CPU met een Nvidia GPU sneller dan een AMD CPU met een AMD GPU
hangt er ook vanaf welke games je speelt

https://www.techspot.com/...4-amd-ryzen-with-amd-gpu/
Ik zeg ook niet dat een nVidia kaart naast een AMD CPU nooit gaat werken, zeker niet. Mijn gevoel (en dat is niet wetenschappelijk onderbouwt, dat weet ik ook) zegt alleen dat AMD+AMD beter gaat werken, omdat er meer kans is dat AMD die combinatie getest heeft in hun R&D lab :).

Maar het belangrijkste is: in deze build is een nVidia kaart geen optie, omdat dat niet samen werkt met OpenBSD, omdat die gewoon geen driver voor nVidia kaarten hebben. Voor AMD GPU's is dat er wel, dus vandaar de keuze voor AMD in deze build.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitsumark
Toch even achterhalen welke voeding het is, wellicht meer dan prima.
(desnoods kast even open trekken en foto van de sticker maken)

570 lijkt me ook prima, wat ouder ontwerp en niet heel zuinig, maar wel bang for buck.
Je kunt eventueel nog naar de 5500XT mits je daar niet veel meer dan 200 voor moet betalen.
https://www.techpowerup.c...500-xt-strix-8-gb/27.html
https://tweakers.net/vide...EvMUbKKVjI0NzIzUIqtra0FAA

[Voor 31% gewijzigd door mitsumark op 24-05-2020 15:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DenHond
Cybertinus994 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:37:
Ah, dat verbaast me eigenlijk, dat dat verschil niet te merken is. Die A2000 heeft de helft van de IOPS tov de 970 EVO. Maar @DenHond zegt hetzelfde, dus als meerdere mensen hetzelfde zeggen, dan zal er zeker wel een kern van waarheid in zitten :).
Het verschil in prestaties zal je merken met het inladen van erg grote bestanden (een enkel 120GB 4k video bestand oid). Bij het inladen van een hoop kleinere bestanden (programma's, games, windows,...) zijn beide drives echter exact even snel.
Hmm, dat is wel een heel wat duurdere kaart, als ik eerlijk ben. Is wel iets meer toekomst vast, maar ik denk dat ik dan beter toch voor de RX 570 kan gaan, en dan over een paar jaar een andere kaart kan kopen die weer in dezelfde prijsklasse zit, eigk. Want als ik voor een 5600XT ga, dan heb ik ook een ander moederbord nodig, want dat is een PCIe 4.0 kaart en m'n nu gekozen moederbord ondersteund maar PCIe 3.0. Naar deze optie heb ik gekeken voordat ik m'n openingspost maakte, maar dat heb ik geschrapt omdat ik dan over de 1000 EUR heen ga. Ik kan ook voor een RX 5500 XT gaan, dat heeft een iets schappelijker prijskaartje. Of levert de 5600XT zoveel meer performance op dat dat het prijsverschil waard maakt?
Om het even in perspectief te plaatsen: m'n huidige GeForce 650 Ti is *net* niet krachtig genoeg voor ETS2. Hij levert 20 tot 30 fps tijdens het spelen, en dat is net irritant. Dus vrijwel alles wat meer performance heeft dan die kaart zou genoeg moeten zijn, verwacht ik :) (correct me if I'm wrong).
Een ander moederbord heb je niet nodig, pci-e slots zijn volledig backwards compatible met de verschillende generaties.
Een 5500XT is zo'n 10-20% sneller dan een RX 570... voor een €200 misschien nog de moeite... zie wel dat je een 8GB exemplaar neemt
De RX 570 zal trouwens al een gigantische verbetering zijn tov wat je nu hebt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Nu online

Ik zeg ook niet dat een nVidia kaart naast een AMD CPU nooit gaat werken, zeker niet. Mijn gevoel (en dat is niet wetenschappelijk onderbouwt, dat weet ik ook) zegt alleen dat AMD+AMD beter gaat werken, omdat er meer kans is dat AMD die combinatie getest heeft in hun R&D lab :).

Maar het belangrijkste is: in deze build is een nVidia kaart geen optie, omdat dat niet samen werkt met OpenBSD, omdat die gewoon geen driver voor nVidia kaarten hebben. Voor AMD GPU's is dat er wel, dus vandaar de keuze voor AMD in deze build.
Open BSD ben ik niet mee bekent , maar het zal wel iets van Linux zijn , zo als Ubuntu
daar waren de Nvidia drivers ook vaak of niet te krijgen of half werkend .. maar dan spreek ik dus over ruim 10 jaar geleden dus daar is nog niets aan veranderd ... als ik het zo hoor , nee dan zal ik zeker gaan voor een AMD GPU , dat zal een stukje makkelijker zijn met het goed werkend krijgen als die drivers van Nvidia nog steeds niet geleverd voor linux

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybertinus994
mitsumark schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:46:
Toch even achterhalen welke voeding het is, wellicht meer dan prima.
(desnoods kast even open trekken en foto van de sticker maken)
Ja, dat ga ik vanavond even doen, ik zal hier wel een foto ervan plaatsen, dan hebben jullie dezelfde info als ik :).
mitsumark schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:46:
570 lijkt me ook prima, wat ouder ontwerp en niet heel zuinig, maar wel bang for buck.
Je kunt eventueel nog naar de 5500XT mits je daar niet veel meer dan 200 voor moet betalen.
https://www.techpowerup.c...500-xt-strix-8-gb/27.html
https://tweakers.net/vide...EvMUbKKVjI0NzIzUIqtra0FAA
Ja, dan heb ik toch een net iets nieuwer design. Dan kom ik op deze uit: pricewatch: MSI Radeon RX 5500 XT Mech 8G OC
DenHond schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:51:
Het verschil in prestaties zal je merken met het inladen van erg grote bestanden (een enkel 120GB 4k video bestand oid). Bij het inladen van een hoop kleinere bestanden (programma's, games, windows,...) zijn beide drives echter exact even snel.
Helder. Dan kan het de A2000 worden idd.
DenHond schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:51:
Een ander moederbord heb je niet nodig, pci-e slots zijn volledig backwards compatible met de verschillende generaties.
Een 5500XT is zo'n 10-20% sneller dan een RX 570... voor een €200 misschien nog de moeite... zie wel dat je een 8GB exemplaar neemt
De RX 570 zal trouwens al een gigantische verbetering zijn tov wat je nu hebt :)
Nee, strict noodzakelijk is het niet. Ik zou een 5500XT ook op m'n huidige moederbord kunnen zetten (MSI P67A-GD55, met PCe 2.0) maar dat vind ik wat zonde van z'n specs. Als ik dan een PCIe 4.0 videokaart koop, heb ik die ook graag in een PCIe 4.0 slot. Dat is ook wat beter richting de toekomst, daar zal ik langer kaarten voor kunnen komen, denk ik.
ravw schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:54:
Open BSD ben ik niet mee bekent , maar het zal wel iets van Linux zijn , zo als Ubuntu
daar waren de Nvidia drivers ook vaak of niet te krijgen of half werkend .. maar dan spreek ik dus over ruim 10 jaar geleden dus daar is nog niets aan veranderd ... als ik het zo hoor , nee dan zal ik zeker gaan voor een AMD GPU , dat zal een stukje makkelijker zijn met het goed werkend krijgen als die drivers van Nvidia nog steeds niet geleverd voor linux
OpenBSD is niet een vorm van Linux. OpenBSD is een echte Unix variant (afstammeling van BSD 4.4). Linux is een Unix-kloon. Het lijkt er dus op, maar het is echt een heel ander OS. Als je je weg weet te vinden op Linux kom je ook een eind op OpenBSD, maar veel zaken zijn toch anders geregeld. En ik vind het een erg interessant OS, ik heb het hier al in gebruik in m'n netwerk testlab, maar ik wil er meer mee gaan doen, vandaar dat het een harde eis is voor deze desktop upgrade dat er ook OpenBSD op moet kunnen draaien.
En nVidia heeft geen drivers gemaakt voor OpenBSD. Er zijn wel officiële nVidia drivers voor Linux. Die draai ik nu al op m'n huidige desktop op m'n Fedora install. En dat gaat probleemloos, in tegenstelling tot de opensource nouveau drivers die m'n X 1x in de zoveel tijd vast lieten lopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
:-) aha dat gaat dus meer de Oracle Solaris kant op >:)

mmm ooit me nog eens verdiept in BeOS maar dat is geloof ik helemaal dood
Alleen PalmOS gebruikt nog wat dingen er van

[Voor 14% gewijzigd door ravw op 25-05-2020 09:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitsumark
Cybertinus994 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:26:
[...]
Ja, dan heb ik toch een net iets nieuwer design. Dan kom ik op deze uit: pricewatch: MSI Radeon RX 5500 XT Mech 8G OC
Nee, strict noodzakelijk is het niet. Ik zou een 5500XT ook op m'n huidige moederbord kunnen zetten (MSI P67A-GD55, met PCe 2.0) maar dat vind ik wat zonde van z'n specs. Als ik dan een PCIe 4.0 videokaart koop, heb ik die ook graag in een PCIe 4.0 slot. Dat is ook wat beter richting de toekomst, daar zal ik langer kaarten voor kunnen komen, denk ik.
Zelfs met een veel snellere 5700XT maakt het niks uit.
https://www.techpowerup.c...radeon-rx-5700-xt/24.html

De Mech is nog vrij duur (maar wel wat beter dan de goedkopere Asrock).
Ik denk dat je met deze performance ook meer dan zat hebt aan 4GB, scheelt ook weer 2 tientjes.
Echter of die dan ook nog verkoopbaar is over 3 jaar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybertinus994
Dan houd ik het gewoon op een PCIe 3.0 moederbord @mitsumark.

Als ik alle feedback verwerk, dan kom ik dus op de volgende nieuwe lijst van hardware uit:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 162,-€ 162,-
1MoederbordenAsus TUF B450-Plus Gaming€ 91,-€ 91,-
1VideokaartenMSI Radeon RX 5500 XT Mech 8G OC€ 218,90€ 218,90
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K16G32C16U4B€ 178,-€ 178,-
1VoedingenSeasonic Focus GX-550€ 79,90€ 79,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 129,-€ 129,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 858,80

Zijn hier nog op- of aanmerkingen over? :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True