Hi allemaal, consolegamer met een MacBook wil toch maar eens aan een PC. Laat ik voorop stellen, ik heb echt bar weinig verstand van wat er op de markt te vinden is en wat wel en niet goed is. Mijn vader heeft ooit (8 jaar geleden) een PC zelf in elkaar gezet en heeft wat info gegeven, maar goed.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om er op te gaan gamen, dus het is echt de bedoeling dat 'ie daarvoor goed werkt. Eventueel dat er soms een livestream aangaat, maar dat weet ik nog niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 2000 euro maximaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben aan de slag gegaan met de PC Builder van Alternate, en samen met mijn vader de onderdelen bij elkaar gezocht. Ik vraag me vooral af of ik dit goed gedaan heb. Eerlijk, voor mij voelde het alsof ik gewoon maar willekeurig wat aanklikte (en misschien is dat ook wel zo). Dus: ben ik wel goed bezig? Of sla ik de plank flink mis?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om er op te gaan gamen, dus het is echt de bedoeling dat 'ie daarvoor goed werkt. Eventueel dat er soms een livestream aangaat, maar dat weet ik nog niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 2000 euro maximaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben aan de slag gegaan met de PC Builder van Alternate, en samen met mijn vader de onderdelen bij elkaar gezocht. Ik vraag me vooral af of ik dit goed gedaan heb. Eerlijk, voor mij voelde het alsof ik gewoon maar willekeurig wat aanklikte (en misschien is dat ook wel zo). Dus: ben ik wel goed bezig? Of sla ik de plank flink mis?
/f/image/zDYr4Ub69ucfz2SmmWZZShCN.png?f=fotoalbum_large)