Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goed WiFi systeem in mijn huis. Ik ben onlangs verhuisd en de WiFi is erg slecht.
Wat is je budget?
Ik heb rond de 300 euro in m’n hoofd, zou top zijn als dat lukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor elk advies.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is een groot en erg oud huis. 3 verdiepingen a 150 m2. Ik heb nu glas vezel met kpn experia box V8 , Apple AirPort Extreme en een TP link WiFi extender. Op de begane grond is de AirPort met netwerkkabel verbonden aan de experia box. Buiten de meterkast. Verder helaas geen netwerkaansluitingen op de begane grond. Op eerste etage ook niet. Tweede etage zit wel een netwerkaansluiting. Is verder (nu) helaas niet te veranderen.
Zou graag advies ontvangen. Heb al redelijk wat gelezen maar kom er niet uit. Dacht zelf aan ;
Ubiquiti UniFi AP-AC-PRO 2 pack
Of
TP-Link Deco M9 Plus Smarthome Multiroom Wifi 3-Pack
(Ben een redelijke leek, maar bijv deze systemen sluit je dan toch rechtstreeks aan op de experia box, en AirPort Extreme en extender hoef ik niet meer te gebruiken?)
Hoor het erg graag, alvast bedankt!!!
Ik zoek een?
Goed WiFi systeem in mijn huis. Ik ben onlangs verhuisd en de WiFi is erg slecht.
Wat is je budget?
Ik heb rond de 300 euro in m’n hoofd, zou top zijn als dat lukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor elk advies.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is een groot en erg oud huis. 3 verdiepingen a 150 m2. Ik heb nu glas vezel met kpn experia box V8 , Apple AirPort Extreme en een TP link WiFi extender. Op de begane grond is de AirPort met netwerkkabel verbonden aan de experia box. Buiten de meterkast. Verder helaas geen netwerkaansluitingen op de begane grond. Op eerste etage ook niet. Tweede etage zit wel een netwerkaansluiting. Is verder (nu) helaas niet te veranderen.
Zou graag advies ontvangen. Heb al redelijk wat gelezen maar kom er niet uit. Dacht zelf aan ;
Ubiquiti UniFi AP-AC-PRO 2 pack
Of
TP-Link Deco M9 Plus Smarthome Multiroom Wifi 3-Pack
(Ben een redelijke leek, maar bijv deze systemen sluit je dan toch rechtstreeks aan op de experia box, en AirPort Extreme en extender hoef ik niet meer te gebruiken?)
Hoor het erg graag, alvast bedankt!!!