Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarde van deze pet

Pagina: 1
Acties:
  • 811 views

Onderwerpen

Vraag

• rmulder89
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 14-09-2020
Goedenavond allen,

We hebben hier nog een pet liggen alleen zijn wij niet zo op de hoogte van Formule 1 om het zo te zeggen en we waren eigenlijk wel benieuwd wat deze pet eventueel waard zou kunnen zijn?

Iemand die dit wellicht weet?

Dank!

[Voor 5% gewijzigd door RobIII op 23-05-2020 18:59. Reden: Afbeeldingen gefixed...]

Alle reacties

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 12-06 20:46
Volgens mij is dat niet de bedoeling op tweakers.
Ik zou zeggen zet hem op marktplaats op bieden als hij echt zeldzaam is merk je dat vanzelf wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Is dat een heel nieuw topic waard?

Kaartje zit er aan, dus neem aan ongedragen. Verder geen bijzonder petje, althans, je vertelt er verder niets bij, maar ik zie geen handtekening of niets verder. Dus dan zou ik zeggen: 30 euro, net als ieder ander petje. Wellicht minder, omdat het geen van de huidige coureurs betreft.

Dat Formule 1 een dure sport is betekent niet dat de memorabilia ook gelijk in goud veranderen als je het in huis hebt :+

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:27
Wat heb je zelf al gevonden? Het is niet zo obscuur dat er niks over te vinden valt. Beetje intikken wat op de pet staat en je vindt in ieder geval de nieuwprijs. Maar het is voor zover ik kon zien niks bijzonders. Tenzij er natuurlijk een handtekening op staat. Verder ben ik het eens met Torac dat dit meer iets is voor marktplaats of ebay ofzo.

Addicted to silent computing

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08-04 10:01
5 euro? het is een pet..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Als F1 fan zou ik zeggen 10 tot 35 euro.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 17:36
Over €9000....

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Volgens m'n Macbook is 't ding 't niet eens waard om te tonen, zelfs de plaatjes vanop imgur worden niet eens zichtbaar hier ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 17:36
Will_M schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:34:
[...]

Volgens m'n Macbook is 't ding 't niet eens waard om te tonen, zelfs de plaatjes vanop imgur worden niet eens zichtbaar hier ;)
I know..

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:14
https://f1store.formula1....cedes-amg-petronas%2Ccaps

Huidige seizoen en pet van een winnaar niet een tweede viool doet drie tientjes nieuw.

En Nico petjes op ebay zonder handtekening ook niks bijzonders.

sorry.

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik wilde eigenlijk onderstaande posten maar de vraag is dan weer... Snappen mensen 't :*)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Dit is helaas hier niet de bedoeling. Daar is https://tweakers.net/aanbod/ voor of marktplaats en er zijn diverse suggesties gegeven.

Topic gaat dan ook op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True